{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesten skærer tænder!
  • #1   27. mar 2010
    Umiddelbart ville jeg gætte på at hesten bliver mere og mere spændt i løbet af træningen...

At den skære tænder vil jeg ikke se som noget positivt.

• #2   27. mar 2010 Jeg tror også, at hesten er meget spændt under træning. Jeg synes ikke godt om det. Hvis det ville være min hest, så ville jeg andre min træning, så at hesten går mere løst.

• #3   27. mar 2010 Nej, jeg er udmærket godt klar over at det ikke er godt, og derfor har jeg da lagt mærke til det, og DERFOR spørger jeg herinde.
    Hun er ikke spændt, når hun skærer tænder, hun spænder lidt i starten, men efter kort tid bliver hun fin løs igen.

• #4   27. mar 2010
    Af de betragtninger jeg har gjort... Så kan rytteren sagtens mene hesten er blød som smør men andre ryttere syntes den ligner en der er spændt til bristepunktet...

Det kommer jo an på hvad man er "vant" til at fx. have i hænderne, eller hvordan den er at sidde på eller bare er i det hele taget - så kan en der rider på en anden måde syntes at hesten ser så spændt ud som den kan være.

• #6   27. mar 2010 Det er jo fint at du ligger mærk på det. Men vi kan jo faktisk kun give en mening om det, ikke en præcis analyse, fordi dertil skulle vi se din hest med vores øje under træning.
    Har du måske en underviser eller en anden erfaren rytter, som kunne gøre det? Jeg tror det vil hjælpe dig mere.
    Jeg mener det kun godt med dig og din hest og håber at du får problemet løst.

• #7   27. mar 2010 min gør det også ind imellem, det er når jeg presser ham til og gi sig på volten eller går under lod så han ikke kan gå og putte sig, han bliver sur på mig og skære tænder, det ser jeg ikke negativt.

• #8   27. mar 2010 En hoppe jeg passede gjore det imens jeg striglede, imens hun stod i boks, ude på folden og når man red, dvs. altid smiley

Så jeg vil ikke mene det er fordi du presser den eller at der er noget galt smiley Nogle har bare den tendens, som vores dyrlæge sagde.

Kommentér på:
Hesten skærer tænder!

Annonce