Til jer med haflinger {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt mig en haflinger/islænder. Men hun ligner en haflinger mest og er ligeså stor og kraftig. Har ikke sat bileder ind her endnu men det kommer.
Mit spørgsmål er om i også synes jéres haflinger ser ældre ud med vinterpels ? Min haflinger/islænder hoppe har meget tyk pels og hun har sanrt sat vinterpels og ifølge hendes tidliger ejer er hun 14 år gammel. Hun har haft tandlæge på hende som ligeledes udtalte at 14 år passer meget godt. Men jeg synes hun ser ældre ud. Hun virker ikke ældre men hendes pels er både rød, brunelig på benene og lyse pletter på bagparten samt den pt er meget pjusket og måske er det det som snyder og får hende til at virke ældre. Hvad tror i ?
apr 2007
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 18 Emner: 166 Svar: 1.729
Har også en halv haffer, men det kan ikke ses på ham...
Om vinteren får han også en go lang pels...
Kig evt Walentin ;O)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hun er 27år og ser egentligt generalt bare lidt gammel ud.
Men syntes nu ikke hendes vinterpels får hende til at se bamset ud, hun få en 5cm tyk vinterpels cirka dejlig (:
Men syntes nu ikke heste med bamepels ser ældre ud, de er bare mere nusse indbydende :b og om de kommer til at se ældre ud kan vel være ligemeget..
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.725
Mit indlæg handler ikke om at jeg synes det er trks de ser ældre ud, det handler om om andre oplever at deres heste ser ældre ud, særlig hafliger, da jeg faktisk har siddet og luret lidt ¨på mange af de haffer der er herinde og mange ser noget ældre ud på vinterbillederne.
Jeg kunne jo blive helt nervøs for om min virelig er 14 år eller ældre og spørger om andre oplever det samme
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Til jer med haflinger