{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Er i chok-løb direkte igennem stødhegn {{forumTopicSubject}}

Havde den sygeste oplevelse med frede idag. Jeg skulle have hende ud fra folden, og bagved os stod en 3 års hoppe, som ikke kan enes med frede, så jeg sørgede lige for at få den væk før jeg ville åbne leddet. Da jeg så tog hånden ned mod leddet, bed den der 3 års, frede i røven, så frede blev vildt forskrækket, hun ville ikke trampe mig ned, så hun galoperede direkte ind i stødhegnet, og hev hele hegnet op, og fik det med sig. Jeg stod og var fuldstændig i chok! vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Min pony var løs, og kunne løbe ud på vejen når som helst, + at hegnet jo var væk, så alle de andre heste også kunne løbe ud. Jeg stod og var ret splittet. Heldigvis kom ham manden som ejer gården hurtigt ned, og råbte til mig at jeg skulle blive stående, og jage de andre heste ned i den anden ende af folden. Samtidig råber han til en håndværker som er ved at bygge ridehuset, at han skal reparere hegnet. Når det så er gjort, siger han at jeg skal skynde mig ind med en spand og noget foder, og finde min pony.
Hun havde HELDIGVIS ikke løbet ud på vejen, men ned på vores stubmark, og stod dernede.
Der var heldigvis ikke sket noget med hende!
Jeg har fået nogle brændvabler i den hånd hvor træktovet kørte igennem hånden på mig da hun galoperede væk, og så har jeg fået nogle grimme mærker på min anden hånd, der hvor det 'løbske' stødhegn piskede mig over hænderne. Ellers er vi okay (:
Hun vil dog ikke nærme sig leddet igen, hvilket jo er fuldt forståeligt.
Men for pokker, der stod mit hjerte lige stille i nogle sekunder ;s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er i chok-løb direkte igennem stødhegn
Kommentér på:
Er i chok-løb direkte igennem stødhegn

Annonce