{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Så blev vi snydt!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det vores tur til at blive taget ved næsen. Vi har annonceret efter en pony til vores datter og vi fik en masse henvendelser. Så modtog vi en lang besked inde på hestenettet om en pony som bare lige passede til det vi søgte.
Vi blev enige om at vi skulle komme og se ponyen og vores datter skulle prøve hende for at se om de passede sammen. Alt var super fint og vi snakkede alt igennem lige fra foder til fold. Ponyen er krybbebider og dette var ok med os.
Vi ringer retur og siger at det er bare ponyen for os og at vi gerne vil købe hende. Dette bliver aftalt og der blev lavet en mundtlig aftale at de skulle have forkøbs ret og at hun ikke måtte få krybbebider ring på.
I mellem tiden afslutter jeg en handel med min plag, som egentlig ikke skulle sælges før til foråret men vi havde fået en henvendelse som jeg beslutter at jeg vil sælge til da vi nu havde fundet en pony til vores datter. Jeg har solgt føllet til min hoppe hun bliver hentet snart men dette var jo ikke noget problem da vi jo fik ponyen hjem i dag.
I går ringer jeg så til sælger og hun kommer med en lang forklaring på familieproblemer og at datteren ikke ville sælge ponyen alligevel men vi kunne låne hende.
Vi bliver selvfølgelig skuffet da vi jo har glædt os meget til at give vores datter en pony. Vi har knoklet de sidste par dage for at få stalden færdig til at ponyen skulle komme, jeg har fået lagt en helt spicel foderplan til en pony som er krybbebider og har købt prima godt wrap som er ekstra tørt da de sagde den før havde fået dårlig mave af wrap.
Da de så kommer med ponyen og hører vi ikke vil fodre den som de gør så tager de sgu ponyen med igen, dette var overhovde ikke noget der var aftalt. Så stod vi der med vores datter som var knust og alt det som er købt hjem til ponyen, godt vi ikke nåede at købe den sadel vi havde kigget på. Så nu har jeg sgu håret i postkassen med min hoppe når føllet rejser....
Jeg er i chok over at man kan opfører sig sådan, først at trække handlen i land dagen inden afleveringen og så tage ponyen med igen pga foder....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev vi snydt!!!!
Kommentér på:
Så blev vi snydt!!!!

Annonce