{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Hm-.. Hvad tror I? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vil gerne høre hvad I tror min pony er værd, da jeg måske skal sælge hende, og vil gerne vide hvad jeg skal sætte hende til så smiley

Hun er 137 høj, og går med sko på alle fire, men kan sagtens gå uden. Rigtig sød og venlig ALDRIG vild, alle kan styre hende. Hun er 7 år, og primært springpony. Da jeg fik hende, gik hun LA til stævner, men sprang MB bane hjemme. Hun har aldrig været syg eller halt. Går rigtig godt i dressur, og er nem at få til biddet osv. Rigtig godt, hvis man får dressurundervisning på hende, så er hun skide god smiley Springer stille og roligt, med super teknik, har fået 9 både for kapacitet og teknik til kåring, og fik årets bedste springkarakter. Virkelig nem at springe på, min 7-årige lillebror kan ride en bane på hende på cirka 50 cm. og han rider ikke særlig tit, og hun løber stille og rolig rundt med ham i trav og springer. Hun er virkelig nem at springe på, har lært mig at springe, stille og rolig, nem at få ned og op i tempo. Er også meget modig, har sprunget vandgrav, mur og terrænspring på første forsøg. Sød på stald osv. smiley Ca. på LA niveau i dressur, hvor hun har meget talent, har 3 gode gangarter, men man kan sagtens ride meget mere bæring osv. ind i dem.
Hun kan anspring til begge sider fra parade, kan kontragalop, der er blevet arbejdet en smule på galoppirruette, som går fint smiley Hun kan alle ponyøvelserne i dressur.

OBS: Se bort fra at hun er meget tyk, vil nemlig gerne vide prisen fra når hun bliver tynd igen, hvis I forstår det? XD

Billederne på profilen er ret gamle smiley Bare så I ved det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hm-.. Hvad tror I?
Kommentér på:
Hm-.. Hvad tror I?

Annonce