{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Farvel til Victor! {{forumTopicSubject}}

Ja, så er beslutningen taget og parten sagt op...

Jeg har i længere tid gået med overvejelserne om at sige parten op (faktisk i ca. ½ år) i mit stille sind... Jeg har med vilje ikke diskuteret det med nogen på rideskolen, da det let kan blive til en masse sladder og ting det i virkeligheden ikke er...

Jeg behøver vel ikke uddybe hvor dyrt det kan være at studere og det har jeg også måttet erkende - derudover er studierne tidskrævende og det sidste års tid har jeg taget mig tid og råd til hesten... Det er så gået ud over studierne og det kan mærkes nu hvor vi er nået eksamenstiden - puh, hvor er der meget der skal læses op!!!

Det sidste ½ år har jeg haft svært ved at nyde tiden når jeg var ude ved hesten og har følt mig meget stresset... Grunden til at jeg overhovedet dyrker ridningen er fordi det altid har været mit afstressningsmiddel, så når jeg ikke kan lade være med at stresse mig selv ude ved hesten... Ja, så er der ikke meget mening i det... Jeg har altid elsket at bruge timevis ved hesten til at gå og nusse og pusle, men den seneste tid har jeg følt jeg skulle sidde i bilen 5 minutter før jeg var stået af hesten...

Derudover har jeg haft dårlig samvittighed over mine studier, når jeg var ude ved hesten og dårlig samvittighed over hesten, når jeg valgte at få læst mine lektier og ikke havde tid til at tage ud til ham... Uha, tror jeg ville være spændende til en psykoanalyse

Økonomien har også gået lige under det acceptable for mig og jeg trænger både til nyt tøj, ny cykel og meget mere - jeg har bare ikke haft råd til det, når jeg havde parten og brugte 16-1800 i måneden på ham...

Der har også været enkelte andre grunde til valget, men dem vil jeg ikke komme nærmere ind på, da der ikke er grund til at gøre sig uvenner med nogen eller så splid mellem andre - derfor har jeg valgt at holde disse ting for mig selv

Kors, hvor vil jeg savne den skønne krikke... Man finder ikke mange som ham... Men jeg må indrømme det er en befrielse at kunne tænke frem på en bedre økonomi og mere tid til studierne... På muligheden for pr. impuls at kunne tage hjem til mine forældre i Sdr. Jylland uden at skulle tænke på at Victor ikke kommer ud i weekenden eller om jeg skal overtrække min konto med de 600,- det koster tur-retur...

Heldigvis behøver jeg ikke gå helt i stå med ridningen... Min veninde har en skøn holstener/DV hoppe, som jeg kan få lov til at ride når jeg har tid og lyst helt uden forpligtelser, så det ikke vil gå ud over mine studier... Så når lysten engang i mellem bliver for stor - ja så kan jeg altid tage en tur på Zaden

Ingen tvivl om at jeg vil savne ham, men det er bedst at stoppe inden jeg bliver så stresset, så jeg ikke kan ride ham "pænt" - så må han hellere få en anden part-rytter

Derfor bliver Victors profil også slettet den 31/5, når parten udløber....

Bye bye Vics!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel til Victor!
Kommentér på:
Farvel til Victor!

Annonce