{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning uden hjelm
  • #1   3. nov 2008 føj smiley


  • #2   3. nov 2008 Jeg kan kun give dig ret Karina. Det er utroligt at folk ikke snart lære det..


  • #3   3. nov 2008 forfærdeligt smiley er selv ret dårlig tl at tide med hjelm desvære smiley

  • #4   3. nov 2008 Rider heller aldrig uden hjelm.

    Maja's ejer var på tur med en veninde, begge to rolige heste.
    Hendes venindes hest blev bange og veninden faldt af, maja's ejers hest Class gjorde et sjovt spring til siden for ikke at træde på veninde og Maja's ejer faldt også af.

    Hun fik et piskesmel - men havde hun ikke hafty hjelm på, havde hun brækekt nakken og var død på stedet.
    Hjelmen har gjort hun stadig lever, men kan kun ride i max 15min i skridt før hun får ondt og andre fysiske ting har hun svært ved men hun lever og det er jo sagens kerne.

    Derfor har jeg altid hjelm på nårjeg rider, for selv de mest rolige heste kan der ske uheld med.


  • #5   3. nov 2008 Tror bare at nogle folk lever i en ilussion om at netop deres hest er SÅ sød og rar at den aldrig ville smide af... MEN men men... enhver hest kan altså blive bange og selv den bedste rytter kan smides af i et uheldigt øjeblik :0(

  • #6   3. nov 2008 frygteligt og så bare 14 år, hva sker der..???..
    ville aldrig selv ride uden hjelm, da jeg føler mig utryg og helt "nøgen" uden.

    kan kun sige:
    gør livet til en fest, brug hjelm,og rid sikkert til hest..:-)

    vh sofie


  • #7   3. nov 2008 synes også det er -(undskyld mig)- idiotisk ikke at ride med hjelm .
    - jeg mener det ! og jeg håber nogen af dem som rider uden hjelm herinde læser det .. det er jo tragisk sådan noget . Hesten er et levende dyr med egne meninger og man kan aldrig stole HELT på hesten, lige meget hvor godt du kender den og hvor rolig den er .


  • #8   3. nov 2008 Præcis

  • #9   3. nov 2008 Jeg synes det er helt utroligt egoistisk og meget selvcentreret at ride uden hjelm.

  • #10   3. nov 2008 Jeps og som det før er sagt, selv den sødste hest kan snuble, glide styrte...

    Så der er ingen undskyldning, håret skal såmænd nok overleve, det kan jo vaskes smiley


  • #11   3. nov 2008 Godt jeg altid rider med hjelm=) På få sek. kan det gå galt og så ligger man der desværre=(

  • #12   3. nov 2008 Ja man skal ride med hjelm.. Nu er jeg så en af dem der ikk rider med hjelm i dressur da jeg får migræne af det..
    Selv da jeg kørte scooter kørte jeg uden hjelm men havde bevis fra lægen om at jeg godt måtte..
    Hvis jeg skulle ride med hjelm kunne jeg ikk ride..
    når jeg har haft hjelmen på i fem min, ja så har jeg mega stor migræne..

    Nu bliver jeg nok rakket ned om det, men jeg siger lige hvorfor jeg ikk gør..
    nogen siger nok at det ikk er en gyldig grund og at jeg må lade være med at ride..
    men det er det eneste i hele verden der betyder noget for mig..


  • #13   3. nov 2008 Heidi, det er jo også eget valg... man skal jo bare vide, at der er en risiko ved det

  • #14   3. nov 2008 Ja jeg kan heller ikk lide at ride uden.. For selvom min hest er total nede på jorden kan den blive bange.. Det eneste tidspunkt jeg tvinger mig selv til at tage hjelm på er til stævner og til spriing.. Men når næsten ikk at få migræne af et program til stævne.. heldigvis..

  • #16   4. nov 2008 Theis, den vil jeg også meget gerne se statistik for..

Kommentér på:
Ridning uden hjelm

Annonce