{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Tre heste disket {{forumTopicSubject}}

Jeg har set mig nødtvunget til at diske Cæcilie´s tre heste fra deltagelse i Challenge Cup I

Grundene er følgende:

1. Cæcilie har meddelt at hun ikke er i standtil komme ind på sin brugerkonti , og kan derfor ikke hverken udfordre eller acceptere udfordringer.

2. Cæcilie har oprettet en ny bruger, hvilket betyder at hun i teorien (siger ikke at hun vil gøre det) er i stand til at stemme på sine egne heste.

3 Cæcilie har ikke været særlig aktiv i Challenge Cup , hun har ikke selv sendt een eneste udfordring med de tre heste hun har deltaget med.

Jeg er selv lidt ked af at måtte træffe denne beslutning men da der er sat en pokal på højkant til vinderen af Challenge Cup I , så har jeg følt at trods alt måtte sættes nogen grænser for deltagelse.

Kærlig hilsen bent

www.752.dk/cup.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tre heste disket
  • #1   13. maj 2004 Jeg glemte lige at nævne konsekvenserne af disse diskvalifikationer

Cæcilies tre heste , som er Welsh Cob Flika, Bl af Racer Picasso og Bl af Racer Tess, vil blive dømt som tabere med 0-10 af alle deres udfordringer osse de som er undvejs eller færdig afviklede.

Kærlig hilsen Bnet

• #2   15. maj 2004 Helt ærligt Cæcilie , det synes jeg ikke var særligt pænt skrevet, efter at jeg netop pointerede "hvilket betyder at hun i teorien (siger ikke at hun vil gøre det)"

KH bent

Kommentér på:
Tre heste disket

Annonce