{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

frank kastbjerg {{forumTopicSubject}}

er der nogen der kender til dyrlæge frank kastbjerg som kan fortælle lidt om ham som person og som kiopraktor??

jeg overvejer i år at give isabella en omgang kiopraktik i julegave smiley

måske en tosset ide... men jeg tror på det er godt for hesten at blive tjekket igennem for skævheder, inden eventuelle problemer opstår smiley

så kunne godt ætnke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med hans kiopraktiske behandlinger???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frank kastbjerg
  • #3   13. nov 2008 Jeg kan kun varmt anbefale ham sm dyrlæge.. Som Kiropraktor har han ikke været uddannet så længe men han er stadig meget dygtig til hans job.. Min var halt og han fandt ud af hvorfor og satte det på plads med det resultat at han nu er halt fri og har været det lige siden...

• #5   14. nov 2008 ædel 2ér - hun får jævnligt massage for hyggens skyld...

men hesten kan jo sagtens have et låst led uden det har betydning med det samme, men som kan resultere i forkert slid smiley

• #6   9. jan 2009 Jeg rider en 5 års varmblods hoppe som var ude for en trailer ulykke, hun fik sig et grimt sår på venstr bagben og selv efter det var helet var hun halt. Det undrede os, og vi fik Frank ud at se på hende.

Det var en rigtig god beslutning! efter 1 behandling var hesten haltfri, og meget mere fri i sine bevægelser.
    Under behandlingerne tog han sig tid til at lære hesten at kende, forklare på "almindeligt sprog" hvad det drejede sig om, og fik os til at mærke på nogle halsvirvler som faktisk var gået ud af led. det var lærerigt, og det virkede!

Jeg vil klart anbefale ham!

Kommentér på:
frank kastbjerg

Annonce