365 visninger
|
Oprettet:
22. aug 2004 Følger: 118 Følgere: 113 Heste: 1 Emner: 250 Svar: 1.124
HESTE HJEMME? {{forumTopicSubject}}
er ved at overtale min mor & papfar til at flytte ud på en gård så vi kan have heste hjemme :b
så er der ikke lige nogle der vil komme med nogle fordele ved at have hestene hjemme?xD
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
nov 2005
Følger: 73 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 1.187
aug 2004
Følger: 118 Følgere: 113 Heste: 1 Emner: 250 Svar: 1.124
nejnej, det bliver et sted med ridebane hvis jeg får dem overtalt.
- jeg dør ikke af at ride i noget regn xD
men vi skal nok køre til undervisning 1 gang om ugen men det er ikke så langt ;b
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.225
du kan selv passe dem, du skal ikke køres, det er lettere at planlægge så det hele passer dig, du kan gå ud til hesten og være der kort eller lang tid som du har lyst til mange gange dagligt..
men jeg vil næsten sige den største fordel ved det, er at man i familien kan få noget at gå op i allesammen, ikke dermed sagt at de andre skal tage ud og ride og den slags, men det kan være med til at gøre forholdet til familien endnu bedre, og du får en større ansvar, og bliver derfor også mere selvstændig..
men der er også ulemper, hvad med den dag du så flytter hjemmefra, hvem skal så passe heste, hvad med de dage hvor du ikke har tid til at passe dem.
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Du skal ikke betale opstaldning.
Transportprisen har du heller ikk så stor behov for.
Desuden er det utrolig dejligt, at have hestene så tæt på. Jeg er utrolig lykkelig, for at have mine heste hjemme, efter de har været opstaldet.
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 5 Emner: 103 Svar: 680
du kan have opsyn med dem hverdag mange flere timer end ellers...
du bestemmer selv hvordan og hvornår du gør hvad...
du får et tættere forhold til dine dyr...
du skal ikke køres frem og tilbage til rideskolen ( endnu en besparelse )
men husk det kræver jo mere arbejde at have dem hjemme...
HESTE HJEMME?