{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HESTE HJEMME?
  • #1   23. nov 2008 De er fri for at køre dig, eller du er fri får at cykle.. smiley

• #2   23. nov 2008 du kan bare lige gå ud til dem, når som helst på døgnet..:D

• #3   23. nov 2008 Camilla !
    nejnej, det bliver et sted med ridebane hvis jeg får dem overtalt.
    - jeg dør ikke af at ride i noget regn xD

men vi skal nok køre til undervisning 1 gang om ugen men det er ikke så langt ;b

• #4   23. nov 2008 hvis det mest er for sjov ridning, hygge ridning og den slags er der kæmpe fordele ved det, de er lige omkring dig, det er meget billigere, der er kun udgifter på foder, strøelse, smed, dr dyr og alt det her der nu følger med...

du kan selv passe dem, du skal ikke køres, det er lettere at planlægge så det hele passer dig, du kan gå ud til hesten og være der kort eller lang tid som du har lyst til mange gange dagligt..

men jeg vil næsten sige den største fordel ved det, er at man i familien kan få noget at gå op i allesammen, ikke dermed sagt at de andre skal tage ud og ride og den slags, men det kan være med til at gøre forholdet til familien endnu bedre, og du får en større ansvar, og bliver derfor også mere selvstændig..

men der er også ulemper, hvad med den dag du så flytter hjemmefra, hvem skal så passe heste, hvad med de dage hvor du ikke har tid til at passe dem.

• #5   23. nov 2008 Det er meget, meget, meget billigere.
    Du skal ikke betale opstaldning.
    Transportprisen har du heller ikk så stor behov for.
    Desuden er det utrolig dejligt, at have hestene så tæt på. Jeg er utrolig lykkelig, for at have mine heste hjemme, efter de har været opstaldet.

• #6   23. nov 2008 økonomisk er det bestemt en fordel :O) jeg har 4 heste hjemme, det koster det samme som en på rideskolen.
    du kan have opsyn med dem hverdag mange flere timer end ellers...
    du bestemmer selv hvordan og hvornår du gør hvad...
    du får et tættere forhold til dine dyr...
    du skal ikke køres frem og tilbage til rideskolen ( endnu en besparelse )
    men husk det kræver jo mere arbejde at have dem hjemme...

Kommentér på:
HESTE HJEMME?

Annonce