{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbider, Hva bruger i??
  • #2   26. maj 2005 Ah alt hvad der lige kan spises..bolcher, brød, æbler, gulerødder, sukker...etc..Smill er altædende, så man skal passe på hvis man selv går og spiser noget lige foran hende hehe

• #3   26. maj 2005 Æbler og gulerødder bliver der brugt her smiley Ejeren har nogle urte-hestebolscher, som i nødstilfælde kan bruges, men jeg holder mig helst til saftfoderet smiley Hesten elsker det og jeg har en idé om at det er sundere for ham smiley

• #4   26. maj 2005 okay.. smiley Kan bolsjer ikke knækker tænderne??

• #5   26. maj 2005 En nordbagge jeg kendte engang var ligeglad med om det var en lever postej mad eller en med hamburgryg eller hva det nu kunne være, den spiste det bare smiley

• #6   26. maj 2005 har også lige købt en pose at tjørnehøjs urtebolcer, han er helt vilde med dem... normalt bruger jeg ik sådan noget men en go gammeldags gulerod som man ved hvad er... hi hi
    men han får ik så mange godbidder da det er strærk vanedanne og gir sådan en uro

• #7   26. maj 2005 Hva indeholder disse hundekiks? Der kan være rester af benmel og andre ting som der ikke er naturlig eller sundt for hesten! Jeg ved ikke om der kan ske noget ved at give men det... Men det er bestemt ikke naturligt, at give en hest leverpostaj eller andre former for kød... Hesten er ikke et rovdyr!

Jeg er imod godbider. Min hest får det i hans krybbe, og aldrig fra hånden. Det er som Cecilie siger vanedannende, og min hest skal ikke være mere lomme-hest end han er :o)

• #8   26. maj 2005 Nej ved godt det ikke er naturligt, men den tog det selv.. Jeg ved ikke hva der er i dem, men de får pelsen til at skinne, og har også givet sundere tænder på min...

• #9   26. maj 2005 Hvis der er nogen spor af benmel eller kød, ville jeg bestemt stoppe med at gi hesten det med det samme! Men det er jo ikke min hest, så hvis du tror det er godt for den, må du jo selv om det.

Men husk der en hundekiks! Ikke hestekiks...

• #10   26. maj 2005 Godbidder er heller ikke noget jeg giver meget af, da det som en anden nævner skaber uro og giver en hest der tigger...

Men æblerne/gulerødderne bliver der givet et af før ridning og et af efter ridning - grunden er, at Victor har en noget speciel ryg og sidste forår havde mange problemer med den - desværre har han fået en smule igen smiley Derfor skal han masseres hver dag, samt udføre 6 strækøvelser for ryggen både før og efter ridning - for at få ham til at udføre disse øvelser uden tvang/spændinger, er man nødt til at have en godbid, han kan strække sig efter - derfor får han altså 2 æbler/gulerødder om dagen...
    I vinterperioden får han derudover ca. 1kg gulerødder i krybben efter ridning hver dag...

• #11   27. maj 2005 Tja det har ikke taget skade på Rødhætte, hendes pels er blevet finere og hun er blevet mere livlig efter hun har fået dem som godbidder, og så vidt jeg ved er der ikke noget galt med hendes føl som hun har i maven...

• #12   27. maj 2005 æbler, brød, gulerødder og urtebolcher fra St. Hippolyt.

• #13   27. maj 2005 Klap og kæl indgår også nærmes som godbidder /belønning. Og vil lige sige at Chagal ikke tigger og 'kræver' godbidder.

• #14   27. maj 2005 Gulerod og ovntørret rugbrød...

• #15   27. maj 2005 Gulerødder, æbler, andet frugt og tørt brød.

Hvorfor giver i jeres heste alt det crab? Det har jeg aldrig forstået...

Kommentér på:
Godbider, Hva bruger i??

Annonce