{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

hesten gik total amok... {{forumTopicSubject}}

jeg troede virkelig på, at jeg kunne redde min nye anskaffede DV hoppe ( læs profil goldie ) hun virkede som om at hun var ved at falde til efter 3 mdr og ville gerne rides, men hun må have store ar på sjælen... hun gik total amok under en alm ridetime og galloperede mod en person med fuld overlæg, tog den i fulde over en bænk hvor han sad og kiggede på, han når at smide sig til side ... 1 gang kan være panik for hestens side , men ikke 2 gange i træk indefor 10 min.... manden var lettere i chock over at den kunne finde på at gå efter ham 2 gange og jeg som ejer og rytter var ked af at den viste sådan et adfærd og glad for at der ingen personskade var... der plejer at sidde børn og kigge på, på den bænk.... jeg er meget bekymret over dens adfærd og har bestilt slagter hurtigst muligt, så hun får fred.... hun skal desværre ikke vidre efter sådan en tur og heldigvis skete der ikke noget men nogen... men her ender goldie´s dage... jeg er gal på dem som har ødelagt hende, for noget er der sket.... men desværre dyret som betaler prisen.... pas på med dyr som er ødelagt, man ved aldrig hvad der tænder dem......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hesten gik total amok...
  • #1   10. jan 2009 ej shiiiit man /:

    - det er såå hårdt at se en hest være sådan.

    Må hun ende få fred.
    Det er en god beslutning.

    Trøste kram her fra.


  • #2   10. jan 2009 Også trøstekram herfra
    Nogen gange er freden bare bedst
    suk hvor er det forfærdeligt


  • #3   10. jan 2009 Hvor er det trist, stort trøstekrammer herfra .

    Nu må hun da få fred i sjælen den lille smukke tøs


  • #4   10. jan 2009 isabella... takker.... ja,hård, men den bedste beslutning at tage - men hvad bliver det næste... er det barnevognen hun går efter... hun skal bare have fred.....

  • #5   10. jan 2009 takker alle for de trøstende ord... smiley

  • #6   10. jan 2009 Åeh stakkel.
    - men hvis du føler du ikke vil gøre mere, så er der ikke så meget dér. ellers en utrolig smuk hest!


  • #7   10. jan 2009 Super smuk hest ja, med blide øjne. Det er så synd at en hest med så blide øjne skal ende sådan, men der er jo ikke andet for.
    Dyb respekt for dit valg og at du siger den har ar på sjælen, og dermed ikke at den er syg i hovedet eller sådan noget.
    Trøstekrammer herfra. Held og lykke.


  • #8   10. jan 2009 MATO... jeg tør og vil ikke ride den igen, det den viste der var så farligt og hvad finder en på næste gang ???.... så selvom jeg holder meget af hende, er hun bedre tjent med hestehimlen end at ende hos div hestehandlere.....
    moe.... hun er så skøn, men hun er desværre dybt påvirket af hendes fortid... jeg ville have haft føl på hende i nærmeste fremtid, men nej... hun får fred på torsdag og det er det hun er bedst tjent med... desværre...


  • #9   10. jan 2009 <b> Lisbeth Z </b>
    Super respekt for dit valg. Som du skriver til Mato, så synes jeg at det er fornuftigt ikke at kravle op på hende igen. At få sådan en hest på benene igen, tager sikkert helt vildt lang tid.


  • #10   10. jan 2009 Syntes det er en super flot beslutning. Tror der var mange der havde valgt bare at sælge den videre. Flot men helt sikkert en hård beslutning for dig.

  • #11   10. jan 2009 Respekt for dit valgt.. hesten lyder også som om den har det bedre ved at få fred smiley trist man kan ødelægge et dyr så meget....

  • #12   10. jan 2009 moe... den kan ikke reddes mere...den er sød 9 ud af 10 gange, men den kan jo tændes af ingen ting og hvad er der sket i den´s fortid - det har vi bare disnet om..... hun har vist en meget kedelig side af sig selv og derfor må det være det...jeg ville være meget ked af , hvis hun havner i forkerte hænder og gør skade på nogen.... derfor må hun ende i hestehimlen.... jeg tror også at mange ville have solgt hende som evt avlshoppe, hun er flot og kun 13 år... men hvad hjælper det, hun er jo skadet for livet psykisk og total ulitregnlig... så beslutningen er taget og det er en lettelse for mig også, at vide at hun har fået fred.... men øv hvor kommer jeg til at savne hende og de gode timer vi har haft....

Kommentér på:
hesten gik total amok...

Annonce