{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.031 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Søger et sted at blive opstaldet. Helst ikke længere væk end Fredensborg.
Helst i Holte, Hørsholm, Kokkedal området.

Kender Petersborg, Holte og alle de andre store steder.
Er mere til de lidt mindre og pænere steder!
Ridehus og ridebane kræves! :o)

Kender I et dejligt sted med nogle søde mennesker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning i Nordsjælland
  • #1   19. jan 2009 Holmegården Lynge stutsborg Lynge

• #2   19. jan 2009 heej : )

jeg står på den dejligste lille gård med plads til 14 heste : ) , det er meget pænt (nye bokse så de er ikke gamle og slidte) meget lyse stalde (to stalde) den ene er der plads til 7 heste og der er store vinduer i boksene så hestene kan kigge ud og i den anden stald (den store) står der 7 heste , snart 8 og der kan vinduerne kan åbnes men der er tremmer så de kan ikke kigge ud, der er en MEGET bred staldgang, og det er en meget meget lys stald, boksene i begge stalde er 3x3 m. der er plads til udstyr, dækkener osv.

der er ridehus med ny bund (20x40) ridebane med ny bund (filt/skumgummi) den er vidst 25x45 m.

stedet hedder kærgården, jeg har en smule billeder i et fotoalbum : ) der er græsfolde året rundt ( dog bliver de jo ødelagt om vinteren pga regn og frost. men der er græs året rundt, ) der er vinter folde og sommerfolde og alle heste står sammen med en eller flere andre : )

super dejlige mennesker dernede , både konkurrence og hygge og midt i mellem,, aldersgruppe fra 10-50 år der er 6 på 18-20 år, jeg er selv 15 og har det fantastisk dernede ( ;

steder hedder Kærgården , skriv bare til mig hvis du vil vide mere : ) jeg ved ikke om der er en boks pt men der står to ledige men den ene bliver vidst benyttet fra 1 feb : )

(det ligger 10 min. bil fra holte st.) (5 min fra hørsholm midtpunkt) går bus fra holte st. og stopper 10 min gåning fra gården : )

• #3   19. jan 2009 stutsborg er et super lækkert sted, og især dig som er konkurrence rytter ..

www.stutsborg.dk

• #4   19. jan 2009 der er også gyngehusfarmen, ærtebjerggård, egene osv. : ) men synes nu kærgården er det bedste smiley ej nu står jeg der også selv men alt er nyt og flot og den familie der har stedet er såååh søde og har det som hobby og ikke for at tjene penge kun, så alle hestene står godt for massere hø osv. smiley

• #5   1. feb 2009 Jeg leder selv efter et opstaldningssted i Nordsjælland, så følger lige med her. Jeg er dog ikke interesseret i steder hvor der er rideskole. Men Kærgården som flere af jer skriver om, er det et privat sted?? Har de evt. en hjemmeside. Men hvad er faciliteterne og priser??

• #6   21. maj 2010 Ved godt det er et gaaammelt oplæg, men nogle der har et tlf nr hvor man kan få fat på Kærgården?

• Anna-Sofia C
    Anna-Sofia C Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #7   21. jul 2010 Stald Hellebjerggaard befinder som en perle midt i den nordsjællandske idyl -

Kun 10 min. fra Helsingør centrum.

Stald Hellebjerggaard har en topmoderne hestestald med plads til 20 heste i boks og et ridehus.

Forholdene på Hellebjerggaard er helt perfekte til dig og din hest/e.

Til gården hører 12 hektar jord, hvor der bl.a er store græs- og luftefolde.

Mer info på hjemmesiden!

(link fjernet)

Kommentér på:
Opstaldning i Nordsjælland

Annonce