2.031 visninger
|
Oprettet:
Opstaldning i Nordsjælland {{forumTopicSubject}}
Søger et sted at blive opstaldet. Helst ikke længere væk end Fredensborg.
Helst i Holte, Hørsholm, Kokkedal området.
Kender Petersborg, Holte og alle de andre store steder.
Er mere til de lidt mindre og pænere steder!
Ridehus og ridebane kræves! :o)
Kender I et dejligt sted med nogle søde mennesker?
nov 2008
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 102 Svar: 368
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
jeg står på den dejligste lille gård med plads til 14 heste : ) , det er meget pænt (nye bokse så de er ikke gamle og slidte) meget lyse stalde (to stalde) den ene er der plads til 7 heste og der er store vinduer i boksene så hestene kan kigge ud og i den anden stald (den store) står der 7 heste , snart 8 og der kan vinduerne kan åbnes men der er tremmer så de kan ikke kigge ud, der er en MEGET bred staldgang, og det er en meget meget lys stald, boksene i begge stalde er 3x3 m. der er plads til udstyr, dækkener osv.
der er ridehus med ny bund (20x40) ridebane med ny bund (filt/skumgummi) den er vidst 25x45 m.
stedet hedder kærgården, jeg har en smule billeder i et fotoalbum : ) der er græsfolde året rundt ( dog bliver de jo ødelagt om vinteren pga regn og frost. men der er græs året rundt, ) der er vinter folde og sommerfolde og alle heste står sammen med en eller flere andre : )
super dejlige mennesker dernede , både konkurrence og hygge og midt i mellem,, aldersgruppe fra 10-50 år der er 6 på 18-20 år, jeg er selv 15 og har det fantastisk dernede ( ;
steder hedder Kærgården , skriv bare til mig hvis du vil vide mere : ) jeg ved ikke om der er en boks pt men der står to ledige men den ene bliver vidst benyttet fra 1 feb : )
(det ligger 10 min. bil fra holte st.) (5 min fra hørsholm midtpunkt) går bus fra holte st. og stopper 10 min gåning fra gården : )
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
www.stutsborg.dk
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Svar: 1
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 273
maj 2010
Følger: 1 Svar: 4
Kun 10 min. fra Helsingør centrum.
Stald Hellebjerggaard har en topmoderne hestestald med plads til 20 heste i boks og et ridehus.
Forholdene på Hellebjerggaard er helt perfekte til dig og din hest/e.
Til gården hører 12 hektar jord, hvor der bl.a er store græs- og luftefolde.
Mer info på hjemmesiden!
(link fjernet)
Opstaldning i Nordsjælland