{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Undskyld Mia og Dennis {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne her i forumbruge pladsen til at undskylde den drejning vores lokale diskution om dobbelt oprettede heste har taget.

Det var ikke det, der var min mening fra starten.

Da var det kun ment som en humoristisk spøg det med at dele pointene mellem jer, med 3 point til hver.

Hvem der har skylden - eller om vi måske begge har - kan være lige meget ; det var ikke min mening at skabe dårlig stemning p.g.a at Purples Red April er dobbeltoprettet ; selv om jeg stadig er modstander af at en hel familelie, to kærrester eller bare venner opretter den samme hest med flere brugere.

Når alt kommer til alt så er det jo så bedøvende ligegyldig om en hest har et gennemsnit på 6,31 eller 6,29 når bare ejeren eller ejerne/brugerne er glade for deres hest og behandler den godt. og det er jeg sikker på at Mia og Dennis gør med deres hest.

Ihvertfald sidder jeg her bagefter med en dårlig smag i munden over, at jeg selv starter sådan en gang kværulanteri.

I starten af diskusionen var jeg slet ikke klar over at det var dig Mia der havde tegnet min Freja, men det fandt jeg jo lige pludselig ud af,

Jeg er virkelig ked af det hvis du har optaget mit kværulanteri som tak for det dejlige billede du har tegnet af Freja, hun hænger på hæderspladsen i vores stue og vi er virkelig glade for den supergode tegning.

Nå, jeg må hellere stoppe nu ellers bliver jer bare anset for melankoliker eller det der er værre.

Kærlig hilsen bent

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Undskyld Mia og Dennis

Annonce