{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

sur hest hele tiden :( {{forumTopicSubject}}

Mulle er begyndt at blive utrolig sur. På folden løber hun væk fra mig, og truer mig med at bide og sparke, og hun jater mig os.
Og når jeg går hen til hendes boks lægger hun ørene ned og vil bide. Det er dog kun nogle perioder, og fra den ene dag til den anden kan hun være det sødeste lille pus.. smiley
Hvad skal jeg lige gøre?? Og nej hun har ikke ondt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sur hest hele tiden :(
  • #1   28. jan 2009 Prøv med noget tillids træning. smiley

  • #2   28. jan 2009 har jeg prøvet 10000 gange d:
    Horsemanship og det der plat, virker slet ikke på os d:


  • #3   28. jan 2009 Er det en hoppe?

    - så er det klart humør svingninger, ellers få undersøgt om der på nogen måde kan være noget der gør hesten irriteret?
    tænker på ømheder osv. PÅ hesten, som du ikke nødvendigvis påfører den men har påført den tidligere?

    Måske er det bare din parfume, shampoo eller what ever din hest ikke bryder sig om? smiley


  • #4   28. jan 2009 hun er ikke i brunst, og selvom hun er i brunst kan hun godt være rigtig sød smiley
    Jeg har prøvet at mærke over hele kroppen på hende om der er nogen steder hvor hun er øm/ jeg ikke må røre og det er der ikke..

    Har det bare som om at hun hader mig, men altså jeg har aldrig gjort hende noget, og altid været den sødeste imod hende :s


  • #5   28. jan 2009 Hvor lang tid har du haft hende? smiley

  • #6   28. jan 2009 altså vi har en hest i stalden der har en vinter depression.. han er pisse sur, men vi samtidig gerne nusse osv

  • #7   28. jan 2009 Du skriver desværre ikke noget om hendes alder ??? eller om hvor lang tid du har haft hende, men de ting du beskriver i indlægget har hun jo gjort før.
    Giv os lidt mere smiley

    Anita W


  • #8   29. jan 2009 hun er 13 år, og har haft hende i omkring 3 år. eller har haft hende som min egen i over 1 år, og så haft halvpart i måske 2 år. dengang jeg fik hende var hun meget slemmere og man kunne ikke nærme sig hende, men det trænede vi væk, men nu er hun bare ved at blive sur igen smiley

  • #9   29. jan 2009 Jeg har haft lidt ala det samme prblem med min hoppe. Fra den ene dag til den anden var hun helt vildt gal hele tiden inde i boksen. Hun var ikke sur på mig eller på nogle andre mennesker og var nem at håndtere. Hun kunne bare så så gal ud når man gik forbi hendes boks.
    Det viste sig så at det var fordi hun var jaloux på min vallak, købte ham nemlig efter at have haft min hoppe i et år. De havde boks ved siden af hinanden, og da jeg så rykkede min vallak ned i bagerste boks var der ingen sure miner mere.
    Måske er din hest jalou af en eller anden grund. Kan være en mulighed i hvert fald smiley


  • #10   29. jan 2009 du siger hun ingen smerter har..... søg en læge alligevel og få hende undersøgt...
    en hest bider og sparker ik bare for sjov eller fordi den lige har en dårlig dag... lyder ik til der er meget tillid og gensidig respekt mellem jer...


Kommentér på:
sur hest hele tiden :(

Annonce