{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muskelømhed
  • #1   29. jan 2009 Jeg ville ikke gøre andet end bare og lade det værre, det skal nok gå over.

    Ville ikke ride så hårdt, men istedet bare skridte en tur. Det er ligesom når man selv er øm i musklerne, så er det ikke rart at lave for meget anstrengende arbejde.


  • #2   29. jan 2009 det havde min hest sidste sommer og jeg fik dyrlæge ud og han sagde den sku stå i sin boks op til 3 dage og han måtte ikke komme på fold og han måtte ikke rides eller noget

  • #3   29. jan 2009 må lige se hvad massøren siger på søndag...

    hun er ikke så øm at hun er præget af det.. løber gerne på folden..

    og så sent som i weekenden var vi til stævne hvor hun sprang upåklageligt... dog med den forskel at hun ikke landte i højre galop hver gang hun skulle...



  • #4   29. jan 2009 hun har dog haft fri hele ugen fordi jeg er syg smiley

  • #5   29. jan 2009 jeg havde også bare ladet den stå..
    hvordan ved du i det hele taget at den har spændte muskler? det burde de ikke få af bare at løbe rundt på folden


  • #6   29. jan 2009 siger ikke hun har spændte muskler.. men ømme muskler...

    og hvis du havde set hende den sag, var du ikke i tvivl om at hesten kan overbelaste sine muskler ;-D

    hun havde løbet HELE dagen... og da jeg hentede hende ind om eftermiddagen var hun svedig over hele kropen.. skummede under dækkenet og havde hvide sved skjolder i hovedet...

    så ingen tvivl om det har været hård belastning for musklerne...

    hun er ikke halt.. hun går bare stift på bagbenene.. og når jeg "massere" hende, kan man se hun nyder det (hvilket hun normalt ikke gør)


Kommentér på:
muskelømhed

Annonce