{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.900 visninger | Oprettet:

jeg magter ikke mere modgang nu :´-( {{forumTopicSubject}}

Ja igår havde jeg massør ude til min hest, til at behandle det, som jeg troede BARE var muskelømhed i baglårene...



Det viser sig så at min stakkels hest er øm fra forenden af sadellejet og ned til halen



Massøren kunne konstatere at min dressur sadel er alt alt for smal til hende i kamret (til trods for at en sadelmager så den på hesten for få måneder siden, og sagde den lå som syet til hende)... jo den ligger stadig godt når man ser fra siden.. men kigger man ind under sadlen, ligger den på rygraden (ikke oppe fra, men fra siderne)... plus den er for hård i stopningen...



min springsadel er også lige til den smalle side.. den kunne dog til nøds bruges sagde massøren....



Men det værste er, at massøren fandt noget "hævelse"/irritation ved to af torntappene i ryggen...



så nu skal min hest i røngten for at be eller afkræfte om hun har kissing spine



Det positive var dog, sagde massøren, at når hun trykkede på reflekserne osv nede under maven kunne isabella sagtens runde ryggen op af, og hendes reflekser osv virker som de skal...



så må bare håbe på at det er sadlerne der har irriteret, og at hun ikke har kissing spine




Der er bestilt tid til røngten på torsdag... sadlerne skal sælges/byttes... og hun skal have kiopraktor...




Men hvor synes jeg dog det er skide uretfærdigt.... brugte over det halve af sidste år på at genoptræne efter hun snublede og overbelastede sine kodeled... og nu står den jo så nok på genoptræning igen (eller et eller andet.... kender ingen ting til ryg problemer)...



Og det værste er den dårlige samvittighed jeg har.. over at jeg ikke har lagt mærke til at hun havde ondt i ryggen..



og dårlig samvittighed over at jeg startede spring stævne to dage i træk sidste weekend... (på en hest som var VILDT spring søgende... det kunne næsten ikke gå hurtig nok synes hun....)



forstår det simpelthen ikke



Hvorfor er det nu mig og min hest det skal gå ud over igen..... håber og beder til at hun ikke har kissing spine...



en ting er sikkert... brugte 20.000 kr på hende på dyrlæge sidste år (uden sygeforsikring desværre)...



jeg bruger GERNE 50.000 kr i år.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg magter ikke mere modgang nu :´-(
Kommentér på:
jeg magter ikke mere modgang nu :´-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce