{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Heii ... {{forumTopicSubject}}

Hmm, sidder lige og ser nogle billeder af min hest , er bare så glad for hende og kan ik lade hver med at tænke hvor heldig jeg er får at have hende , og når jeg så kigger på alle jere hest og ponyer ,og måske ser nogle der er kanon søde og andre der ikk er specielt kønne , men hvad gør udseendet ? Jeg ved hvor højt jeg elsker min hest , og hvis i elsker jeres hest/pony som jeg elsker min , så er jeg helt klar over at alle heste passer perfekt til et karakter på EKSTRA-HØJ Kig ikk kun på¨billederne men læs også teksten ! ..

Hvad syntes i om jeres hest/pony ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heii ...
  • #1   13. jun 2005 Elsker min hest! Det rigtigt det ikke udseendet der gælder
    Kawanche er godt nok ikke speciel køn men kun lidt.
    jeg er da ligeglad hun er fandme sød<3<3
    Kyss Oss

• #2   13. jun 2005 De er helt fantastiske og jeg ville ikke undværer dem for noget i verden. De er højt elsket og agtet af mig, og kan bruge timevis på bare at se på dem...

• #4   13. jun 2005 Og man kommer længst med venskab end med fjendskab , man skal være sød ved sine dyr , synd der er nogle ude i verdenen der ikk passer på deres dyr !!

Ude på vores gård er der en der har en pony som er blevet misdhandlet , men så var der en der fandt hende (ponyen) og nu er der en herre sød pige der passer godt på hende , selv om det ser svært ud .. ( ikk pga hesten men andre dumme ting der går ivejen for dem )

Kommentér på:
Heii ...

Annonce