{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
214 visninger | Oprettet:

Tør man sige noget?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Har lige læst et par indlæg.
Og ja, må da indrømme, jeg bliv lidt skuffet.
Det er nu igen et prøblem, med tale sprog og karekter.
(lav, middel, høj og ekstra høj)
For mit ved kommende kan jeg ikke helt se hvorfor vi skal give hinanden karekter!!!!
Og hvad mener vi når vi giver middel??? og hvad når vi giver høj.
Nogen der gider fortælle mig om hvordan de skal gives!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør man sige noget??
  • #1   20. jun 2005 problemer

• #2   20. jun 2005 Tror det er forskelligt hvad man mener med sine karakterer...jeg giver fx middel hvis det er en hest der ikke siger mig noget som helst, men som ser sød nok ud. Det med sproget..pyyha...ja, jeg svarer sgu igen hvis der er nogen der sviner mig...så det smitter en hel del..synes nu det er en god ide med karakterer, men man kunne måske lave det, så der var en funktion, hvor man kunne vælge om man skal kunne give ens hest karakterer eller ej....

• #3   20. jun 2005 Hm... Du mener vel ikke nu igen? For mig bekendt har det problem altid været der, og det vil altid være der...

Hvordan man vælger at give en bedømmelse er helt op til en selv... Vi har ikke alle den samme smag... Nogen er måske mest til de spinkle ponyer, andre til en smuk DV'er og nogle tredje til en stor tung jyde...

• #4   20. jun 2005 Da jeg lige var kommet ind, sys jeg det var overvældene at heste folk kunne være så venlige - men der gik ikke ret langtid før jeg havde flere forskellige personer på nakken der opstod mine heste var falsk osv.... Hmm hvorfor er heste tøsser så onde, jeg kender det fra da jeg red på rideskole, man kritisere alt og roser ens hest til skyerne...? Men det er nok fordi hesten er en del af familien, en nær ven og vi er meget omme over for dem, det er et ømt punkt, men når man udstiller sin hest på den måde vi gør må man tage det som det kommer, men det har da taget mig et stykke tid at komme til den konklution, da jeg også har taget meget på mig og har været en mokke hihi, men det har jeg ikke noget problem i at være thi jeg er den Onde Bond !

• #5   20. jun 2005 Ja, jeg undrer mig også lidt over det med bedømmelser...de kan da næsten kun give andledning til konflikter!?? Jeg har dog givet bedømmelser til de fleste af dem der har bedømt min hest da jeg går ud fra at de gerne vil have deres bedømt.
    Lav har jeg endnu ikke givet til nogen. Middel giver jeg til de heste der, efter min mening, er ok fine rideheste. Høj giver jeg til dem jeg synes har lidt bedre bevægelser og er lidt smukkere at se på. Ekstra høj vil fx give til en hest som Münchausen og lign. så den karakter regner jeg ikke med at give til nogen herinde fra smiley

Nu er jeg rimelig ny herinde og her endnu ikke oplevet nogen tale grimt....men det kommer måske?!?

Kommentér på:
Tør man sige noget??

Annonce