16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Looksen gjorde det igen {{forumTopicSubject}}
Så er heg endnu engang kommet hjem fra hyppen, og selvfølgelig har jeg endnu en beretning til jer.
Jeg hev ham ind lige så snart jeg kom i stalden. han blev striglet, og i dagens anledning valgte jeg at lægge sadel på uden en tur i longen først. Det passede bestemt ikke herren. han voksede små tyve centimeter, og ørerne lå fladt tilbage. Han var MEGET sur. Han røg ind i boksen, og så hentede jeg trensen og longen. Tilbage igen, og den røde stod ved bokslågen, ørerne var fremme, og han var klar til at få sit hovedtøj på. Det tog ikke mange minutter før han var klar til at komme ud.
Nede på banen går han super pænt, jeg trækker ham lidt i trav og han følger pænt efter. jeg laver nogle stop, rusker lidt i sadlen, og han virker lige glad. Så trækker jeg videre, og så giver jeg lidt slip i longen og han får mere og mere line... Til sidst er han helt ude i longen, og da jeg beder ham om det sætter han stille og roligt i trav.
Efter 2 omgange, sluttede vi for idag Da han fik sin sadel af, var han godt nok stolt af sig selv
Nu får han fri imorgen, og så er det på den igen på søndag
dec 2004
Følger: 51 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 79 Svar: 779
Håber da det går godt på søndag.. <b>:D
Looksen gjorde det igen