{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
243 visninger | Oprettet:

Looksen gjorde det igen {{forumTopicSubject}}

Så er heg endnu engang kommet hjem fra hyppen, og selvfølgelig har jeg endnu en beretning til jer.

Jeg hev ham ind lige så snart jeg kom i stalden. han blev striglet, og i dagens anledning valgte jeg at lægge sadel på uden en tur i longen først. Det passede bestemt ikke herren. han voksede små tyve centimeter, og ørerne lå fladt tilbage. Han var MEGET sur. Han røg ind i boksen, og så hentede jeg trensen og longen. Tilbage igen, og den røde stod ved bokslågen, ørerne var fremme, og han var klar til at få sit hovedtøj på. Det tog ikke mange minutter før han var klar til at komme ud.

Nede på banen går han super pænt, jeg trækker ham lidt i trav og han følger pænt efter. jeg laver nogle stop, rusker lidt i sadlen, og han virker lige glad. Så trækker jeg videre, og så giver jeg lidt slip i longen og han får mere og mere line... Til sidst er han helt ude i longen, og da jeg beder ham om det sætter han stille og roligt i trav.

Efter 2 omgange, sluttede vi for idag Da han fik sin sadel af, var han godt nok stolt af sig selv

Nu får han fri imorgen, og så er det på den igen på søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Looksen gjorde det igen
Kommentér på:
Looksen gjorde det igen

Annonce