{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Hestehandler eller ej???? {{forumTopicSubject}}

Udfra en annonce synes jeg der talt grimt til en person som ellers gør hvad hun kan for at hjælpe heste som ikke har haft det godt, både hos hestehandlere...

Jeg synes I (i ved hvem I er) skal tjekke hendes profil og se alle de heste hun har hjulpet gennem tiden. - Der i blandt min Skywalker...
Så hestehandler eller jeg, så synes at hun fortjener alt muligt ros, og endelig er der én der tillægger ordet hestehandler noget postitivt....

Så Camilla, hatten af for dig, - og tak for Skywalker. Det bøvl der har været med ham er bestemt ikke din skyld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehandler eller ej????
  • #1   12. mar 2009 hestehandlere er da ikke altid nogle der mishanlder hestene. Cato-Boy kommer bl.a. fra en hestehandler, (han har også været på Hjallerup Markedet). Og der hvor vores rideskole køber heste fra, det er en hestehandler, der har hestene det ganske udemærket.

• #2   12. mar 2009 Ja det er så gammeldags at hestehandlere altid er onde mennesker, der bare drikker som huller i jorden og lader heste gå uden hverken vådt eller tørt..

MEN jo der er dårlige eksempler.. Markeds heste handlere.. Der er virkelig stadig noget at tage hånd om! men de proffesionelle hestehandlere er der jo sjældent noget i vejen med, de har ikke råd til dårlig omtale..

• #4   12. mar 2009 jeg har set mange hestehandeler på markeder hvor deres heste ikke er behandelet ordenligt
    men der er også de hestehandeler der er gode ved deres heste
    det kommer helt an på hvad der er for en hestehandeler

• #5   12. mar 2009 Jeg har været hos omtalte person flere gange og synes hun gør et godt stykke arbejde og hestene har det squ godt!

• #6   12. mar 2009 kender hende ikke så derfor vil jeg ikke udtale mig om hende

• #7   12. mar 2009 man kan jo ikke tage alle over en kam, der er nogle der ikke burte have noget med heste eller ander dyr at gøre men der jo også dem som gør det godt :0) jeg har se gode og dårlig hestehandler, er sikker på at man hurtig kan se hvis det er en dårlig man kommer til, har lige været ude ved sådan en hesten er ikke i hånd og i dårlig stand er ikke til at snakke med osv.....

• #8   13. mar 2009 Ejere af salgstalde er vel også hestehandlere?

• #9   13. mar 2009 Nej, - er din profil slettet med alle billederne?? For f....... da, det er jo helt absurd, du har jo ikke dine heste til salg herinde.....
    Det er, undskyld mit franske, fandme langt ude......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ærgeligt med alle billederne, de er jo guld værd, glad for at jeg nåede at få et par stykker af Sky.... Øv hvor det ærgeligt....

• #10   13. mar 2009 Alle som køber og sælger heste er vel et eller andet sted hestehandlere... Inkl. mig, - jeg har da haft et par stykker jeg har solgt videre, forskellen er bare at jeg ikke er momsreg., da det ikke er mit levebrød....

Kommentér på:
Hestehandler eller ej????

Annonce