{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Fandt den sødeste pony i hobro marked! {{forumTopicSubject}}

Jeg var til heste marked i hobro i dag, fandt den sødeste lille grå pony ! Jeg var liiige ved at stoppe den i lommen og liste væk, er I så færdig den var dejlig !

Den var grå, og manglede delvis pels, ejeren sagde det var vinter pels den var ved at tabe, men den havde HELT bare pletter under manen, som om den havde eksem. Den var så fantastisk ! smiley Jeg satte mig i krybben, så lagde den hovedet ind over mig, og blev helt salig smiley Jeg gav mig til at klø den, og fandt det helt rigtige klø sted smiley (:

Den var meget pjusket, dens hove var der næsten intet af. Det var lige som en klods ? ikke som en rigtig hov smiley Så var den vildt beskidt ned af benene, den lignede en der ikke var blevet behandlet helt retfærdigt ,, Men hold op et nusse hoved den var <3<3

Mig og min søster navngav den Gray smiley Fordi den var så grå, og pjusket. Det var en vallak på 4 år, og han forlangte 4500 tusinde for den. Jeg var lige ved at løbe over i den nærmeste bank, men 4500 havde jeg ikke på min konto. Nu har jeg så fået hans tlf.nr, for vi sad og nussede den næsten al den tid vi var der.

Hvad gør man i sådan en situation ? (;
Kan ikke lade vær med at tænke på den lille pony smiley Den ville være perfekt til min søster ! Orh, lille Gray smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fandt den sødeste pony i hobro marked!
Kommentér på:
Fandt den sødeste pony i hobro marked!

Annonce