{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

forkert race beklager dyb piger {{forumTopicSubject}}

jeg prøver igen at oprette domeniq selv om billederne er meget ens. jeg har taget fejl han er ikke dansk varmblod men hannavoraner (staves) og jeg har i tavle nu oplyst hans mors navn.. Dominique har også en halvbror i samme stald jeg går de har den samme mor smiley det var jeg faktisk ikke klar over. men vi da høre om ikke jeg må oprette max også smiley

jeg kan ikke oplyse hans fulde tavle da jeg ikke har den, har prøvet at søge på hans mors navn vi google men sys ikke jeg kan finde noget og jeg fatter ikke et klap tysk..

jeg har desværre fået op til flere privat beskeder med "tilsvininger" hvor der bla i en såt fuck hvor er du langt ude mann oplys da hans tavle eller skrid AFVIST pga manglende tavle..


en anden flot faker hest du har dig det CHRIST AFVIST

jeg må da ærligt indrømme den ramte mig meget hård og gjorde rigtig ondt, hvorfor er hans skide tavle så vigtig? hvis i ikke tror på hesten lever eller ikke tror på jeg har fået lov at oprette den her inde sys jeg i skal ringe til egum rideskole og få en skak med kasper om det, eller komme et smut forbi imorgen jeg er der til kl 12.30


ærligtalt pige hvad er der galt med jer når i kan skrive sådan til folk når i ikek en gang ved hvad i snakker om??

ja jeg har ikke redet i 10 år men jeg ved sgu hvad der er for og bag på en hest


jeg har også lige fået en besked om nå nu er undskyldningen at det sner så tag da billeder af ham i sneen. igen HAN ER HALT

piger tag det nu roligt jeg skal NOK tage flere bilelder af domsen!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkert race beklager dyb piger
  • #1   24. mar 2009 nu har jeg ikk set hesten eller noget, men ellers kan man jo vente til du har flere billeder? smiley

  • #4   24. mar 2009 Altså, somme tider er folk lidt for hurtig på aftrækkeren herinde. .

    Bare glem det, tror jeg. .


  • #5   24. mar 2009 julie jeg hentyder til en PB jeg har fået ikke din kommentar... og ja det er mugligt han kan komme ud af boksen selv om han er halt, men vi har valgt at lade ham vile fussen i dag og se hvordan den har det imorgen, og jo han har da været ude af boksen, smeden har været og give ham sko på smiley så nu han såååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

    LOTTE
    problemet er ikke antallet af billeder, men at de er ens,


  • #6   24. mar 2009 LOTTE hvad gør mine billeder dårlige? at de er ens? der er der da så mange andre der er og er kommet ind med smiley

  • #7   24. mar 2009 og ikke ret mange billeder jeg kan tælle til minds 10

  • #8   24. mar 2009 at folk afviser det er en ting, men at de skriver private beskeder, med grove ting i det syns jeg ikke du skal finde dig i... skriv til en af HA (ikke rockerne :-))

    folk har virkelig travlt med hesten stamtavle herinde... der står ikke i reglerne at man skal have tavle på hesten for at oprette den under en race, det er noget folk selv har fundet på at der skal... hvis de afviser pga. manglende tavle afviser de faktisk på falsk grundlag...

    jeg tror du bare skal fortsætte med at prøve at oprette din hest... en dag lykkedes det forhåbentligt... det tog også et par dage at få oprettet min irish cob, da hun heller ikke har tavle, men hun er import og en hver der ved bare lidt om heste kan da se at hun er irish cob... men folk har alt for travlt...

    smiley


  • #9   24. mar 2009 lille telggård, tak for de pæne ord. jeg har ikke taget kontak til HA hverken her eller rockerne LOL. jeg har blokeret de to småborgeliger tumper i stedet, jeg gad ikke en gang skrive tilbage til dem, og havde jeg gjord havde jeg nok skrevet nåååå hvor søøøødt. det err mit yndlings udtryk hvis feks folk gør noget dumt som disse to

  • #10   24. mar 2009 Hvad er det mon folk ikke fatter.

    I brugerbetingelserne står der at man ikke må bruge karaktergivning til at lave sine egne regler for hvad der er rigtigt og forkert. Det samme må da også gælde når man byder heste velkomne eller afviser dem ?


  • #11   24. mar 2009 Folk tror af en eller anden grund at de skal være politibetjente her på galleriet. Glem dem.
    At afvise er fint hvis billederne ikke opfylder de generelle krav, eller der ikke er nok, og en begrundelse er da også på sin plads så opretteren kan forbedre profilen.
    MEN AT SKRIVE PRIVATE BESKEDER OMKRING EN AFVISNING, DET ER BARE IKKE OK. - Hvis de ikke vil stå ved deres afvisegrunde på åbent forum, så skal de da helt holde sig væk.
    Jeg ville også kontakte HA,erne (og rockerne hvis ikke det hjælper:) . For du er da sikkert ikke den eneste der har oplevet dette, og synes altså ikke det er iorden.


  • #12   24. mar 2009 det sys jeg heller ikke men gider ikke gøre et stort nummer ud af de sådan nogle ja undskyld mit franske tomhjernede gæs interreser migv ik

Kommentér på:
forkert race beklager dyb piger

Annonce