{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

skal jeg gøre det??? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har denne pony på prøve og det var en mindre "problem pony" da jeg var henne at prøve den, og den slog kraftigt med hovedet og løb af med en ofte men den 1½ uge jeg har haft den på prøve nu har den gjordt enormt store fremskridt, den slår knap nok med hovedet nu og vi øver stadig med tempoet men det er blevet bedre! jeg tænker bare på hvor store fremskridt den nu har gjordt og hvor store den så vil gerne mere! jeg er en lille smule i tvivl om det skal være den (det er en hun) men hun betyder allerede rigtig meget for mig og det går så meget fremad, vi springer til træning nu LB ca. og hun har gået MB (det siger ejerne) i hollandmin ridelære gættede på den havde sprunget 130 og det blev jeg MEGET overasket over... hun betyder sq meget for mig nu og er SÅ sød til alting, går pænt i holdning i dressuren! men hun har det med at stoppe på nogle spring engang imellem uden grund? da jeg prøvede hende stoppede hun okring 4-5 gange nu stopper hun enten 0-1 gang? jeg hr også lige været til stævne hvor hun tog det rigtig rigtig flot, med kun 2 stop på 2klasser.... skal jeg vælge hende eller sige nej tak? hvad ville DU gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal jeg gøre det???
Kommentér på:
skal jeg gøre det???

Annonce