{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skader ved ridning..!
  • #1   4. jul 2005 Jeg er blevet syet i læben (Ved mit føste military stævne)
    Hmm! Hvis nok haft brækket armen, men ved ikke helt for kom ikke til lægen med det gjorde ondt i laang tid..! (Faldt af en 3èr)
    Begge mine lille fingre er skadet men det er bare ved at side stille på hesten (Forstår det ikke selv??) Så de skal ikke være for meget ii kulde, for så gør det pisse ondt..!

/Lene

• #2   4. jul 2005 Hm.. der skete en gang et eller andet med mit skinneben. bøjet tror jeg nok det var. meget lidt.
    ellers ikke..
    du har da væert noget uheldig hva..

• #3   4. jul 2005 Hmm... Nej, ikk andet end småknops...

Eller kan ikk sætte navn på, men har dårlige skuldre efter et fald over et spring, men ellers kun småskrammer..

• #4   4. jul 2005 brækket ryggen? forstuvet nakken ? Kan du overhovedet gå mer?? (til nete)

• #5   4. jul 2005 Uha.. jeg mener det voldsommeste jeg har prøvet var at miste næsten al huden på ryggen da en stor 1ér pony skulle have rytter på første gang.. det blev så mig, uden sadel eller andet, og den syntes ikke lige det var tid at starte tilridningen, og så måtte man jo af igen i en fart, hehe...

• #6   4. jul 2005 3 hjernerystelser: jeg faldt af i ett pring landede på hovedet og sådan...
    1 kraniebrud: jeg prøvede en nordbagge for en rideskole og den blev bange for et spejli ridehallen og jeg hang fast i stigbøjlen og den trådte mig adkillesgange på hjelmen og i hovedet.. smiley
    2 brækkede krageben: jeg sprang på min gamle pony og den stoppe bare i fuld galop og jeg lanede uheldigt..
    en forstuvet ryg eller hvad kan man kalde det: faldt lige ned i et spring..
    Men er ikke bange for div. ting pga. det..

• #7   4. jul 2005 har kun fået en kæmpe blodansamling i mit ene ben da en hest stejlede og væltede bagover med mig.. Havde heldigvis sikkerhedsvest på da jeg var ved at varme op til spring smiley ELSKER bar den vest.. heh

• #8   4. jul 2005 pue ha... det var meget.... nej tror jeg ikke... men har altid haft dårlige led, næsten over det hele... mest mine knær... så jeg må tage en pause på en uge en gang imellem, hvis det er galt...

• #9   4. jul 2005 Ja Jeg ELSKER også den vest smiley

• #10   4. jul 2005 jeg var ihvertfald glad for den.. fordi jeg landede på ryggen på en sandbane og hesten væltede ned oveni mig..

• #12   4. jul 2005 hmm... egentligt ikke så vilde skader...

har brækket 2 fingre i forbindelse med nogle for lange tøjler og en stejlende hest, så har jeg smadret min akillesene, ved at både hest og jeg blev viklet ind i noget el hegn som lå gemt i græsset...
    har fået en kronisk skade på nakken, da jeg faldt af ned på en sten og slog et lille stykke af en virvel...
    det var vist det, udover alle de blå mærker og ømme muskler he he...

• #13   4. jul 2005 -jeg er blevet sparket på låret.. tog 2 mdr inden jeg kunne side nogenlunde normalt på en hest...
    -brækket næsen ved at hesten blev bange og vendte rundt i mig..
    -mindre "hukommelsessvigt" efter fald
    -trådt på efter være faldet af...et par gange..
    -faldet af utrolig mange gange...dog ikke de seneste år..

har en søster som brækket ryggen og armen i hendes ridetid.. plus alt det andet som man kommer ud for...

.
    havde det stået til min far var jeg aldrig startet på ridning.. men gudskelov at min mor trak igennem.. jeg ville ikke undvære alle de år jeg har haft med heste at gøre... selvom det kan give nogle knubs en gang i mellem smiley

• #14   4. jul 2005 hehe har brækket mit ben en gang, og to af mine fingre smiley

Kommentér på:
Skader ved ridning..!

Annonce