{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Ældre hoppe, hoppe, lille plag, how? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige nu min hoppe og en lille hoppe der bliver et år til Maj. I morgen kommer der en ældre hoppe som skal gå med dem, og jeg aner ikke i hvilken rækkefølge jeg skal lukke dem på folden. Om man skal gå tre ind med dem og give slip på en gang, lade den ældre hoppe komme til, lade den unge og den gamle være sammen først eller hvad ? Er bange for at min hoppe får lyst til at kanøfle den anden, især fordi hun har fået en moderfølelse over for føllet.

Så altså, hvordan skal jeg få lukket de tre sammen ;D ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ældre hoppe, hoppe, lille plag, how?
  • #1   2. apr 2009 Du lukker den ny hoppe på fold,alene, så hun selv til start lære den og dens berænsninger at kende, derefter kan du lukke de andre ud til den .

• #2   2. apr 2009 Lad den nye gå på folden først og undersøge det hele så når hun kender hegnet kan du lukke den lille ud. Det er højst sandsynlig hende der vil være mest nysgerrig, så når de lige har løbet der værste af sig kan du lukke den sidste ud..

• #3   2. apr 2009 ligemeget hvordan du gør kan du ikke undgå at der bliver noget. det er dyr, og de skal finde deres plads i flokken. når vi får ny hest i flokken står de altid inde sammen, natten over. ved ikke om det har nogen betydning. men så har den da chancen for lige at falde ned for sig selv.

• #4   2. apr 2009 Luk den nye sammen med den mest dominerende først når den har accepteret den har resten af flokken det som regel også.

• #5   2. apr 2009 Tja, her bliver de bare lukket sammen på en gang. Det har aldrig givet problemer. Så luk du bare dem sammen med det samme. Det store velkomst halløj har de hurtigt overstået.

• #6   2. apr 2009 har selv set heste blive lukket sammen flere gange, men der har alle ligesom været i en pæn alder, har aldrig prøvet med en under et år, det var lidt der den var xD Og det er nok begrænset hvor lang tid de kan løbe rundt, for min hoppe er godt nok i dårlig form smiley
    Men tak for jeres foreslag, vil lige tænke lidt over det ;D

• #7   4. apr 2009 hold fast et sprog! HUN søger efter. ikke dig

Kommentér på:
Ældre hoppe, hoppe, lille plag, how?

Annonce