{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Sidste nyt fra Island + Udf. {{forumTopicSubject}}

aú = ja som sagdt er jeg i Island lige nu og skal være her dde næste 12 dage. Ligenu er jeg alene "hjemme" fordi Dagrún (Dunna) er et "smut" i Holmavik med de to börn, holmavik ligger smaa 50 km. hvor vi bor, de kommer först hjem kl. 7 i aften saa jeg skal have tiden til at gaa med noget, der er kun 3 heste tilbage da Þórdur er paa tur med nogle turister rundt om Dangajökul, de er först hjemme om 3-4 dage. Men den ene af de heste der tilbage er ikke tidredet eller den har haft sadel og rytter paa men saa heller iikke mere, saa har jeg noget at lave, hihi. jeg var med paa turen den förste dag og förste halvdel red jeg paa en gamel hest, den gik lige efter de andre og gjorde ikke andet, men den töltet fint, men da vi saa skulle skifte hest, sagde þurdur at jeg gerne maate ride paa en af de ny tilredet heste og saa blev det lidt sjovere, det er jo ikke saadan naar man er vandt til welsh hihi saa er der intet der kan skramme! Saa om lidt vi jeg tage ud og ride og pröve at faa nogle af de faar samlet der er stukket af...

Hvis i har overvejet at tage paa ride ferie saa kan jeg varmt anbefale Svadilfari hos Þordur og Dagrún, de er virkelig flinke og turen er ikke bare en helt alminddelig turist tur, den er virkelig sej man skal over en glejser og side paa hesteryg i minst 5 timer, men det skulle være flot det er en helt speciel natur, og hestene er meget forskellige i temp. saa der er noget for enhver smag...

Det kan varmt anbefales her er en link til deres ikke helt færdige hjemmeside smiley
(link fjernet)

Laugalandi ligger en times tid fra Holmavik der ligger 4 timer fra Reykjavik. hæhæ meget langt ude paa landet i danske öjne, internettet köre over telefonen altsaa ikke med bredbaand, man kan kun tale i mobil telefon i det ene vindue i spisestuen hihi det er lidt vildt, sys jeg!

naa men der nogle udf, til ddem der kom igennem denne beretning fra Island, som er et meget smukt land med nogle rare mennesker, det er det hele værd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste nyt fra Island + Udf.
  • #2   5. jul 2005 hej bor du hos dem??? Er du noget familie til dem??? Det er fordi jeg godt kunne tænke mig at komme op til island og bo et stykke tid. Altså ikke som turist.. nok lidt som du gør nu....

    Det lyder fedt det du skrive om...


  • #3   5. jul 2005 Sikke en stil ;P Hold da op, det lyder hyggeligt.. måske man skulle overveje det en gang. Hvor sover I så henne?

    Vil foresten godt have en fordring til Melissa smiley Hun har jo ikke så mange..


  • #4   5. jul 2005 NAtacha : Ja jeg bor hos dem, jeg er ikke i familie, men kender nogle der kender nogle osv... De er virkelig rare og flinke mennesker, jeg er her som farmholliday eller saadan noget, men laver ikke saa meget anddet end at ride og hjælpe en lille smule i huset, men mest ride, hhiih naa alle hestene er hjemme om 4 -5 eller saadan noget er der 18 heste at vælge imellem!

    Oki hvis du vil i kontakt med dem saa har jeg noget her :

    Thordur Halldórsson
    Laugalandi
    510 - Holmavik
    456 4859
    svadilfari@centrum.is


  • #5   5. jul 2005 Charlotte : hvor vi sover ? hmm i eet hus!
    Dem der er paa turen sover i telt og nogle steder menrer jeg de sover i huse. det lyder virkelig hyggeligt, naar de kommer hjem og fortæller om turen og der er mange der har været med paa turen op til flere gange...¨!


  • #6   5. jul 2005 jeg vil os godt ha en udfrdring

  • #7   5. jul 2005 tak ska du have sirid

Kommentér på:
Sidste nyt fra Island + Udf.

Annonce