{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
284 visninger | Oprettet:

Søde tricks {{forumTopicSubject}}

Hvad kan jeres ponyer og heste af små søde tricks? Enten noget i har lært dem eller noget de bare gør af sig selv.
Min Prinsesse kommer når jeg kalder. Selv hvis hun lige har fået mad og står og spiser forlader hun sin mad og trasker over til mig i den anden ende af folden hvis jeg kalder. Og det på trods af at de andre kan finde på at æde hendes mad imens. (bare rolig, så får hun noget nyt. Ingen sulter)
Jensen skubber os væk hvis vi kommer for tæt på stødhegnet. Han har meget stor respekt for det hegn og er åbenbart bange for at vi får stød. Det er altså sødt, men det betyder at vi må sætte ham ind i stalden hvis vi skal rode med hegnet.
Han har også fået en anden sød vane. Hvis vi går rundt ude på folden hos ham går han lige efter en og så stikker han mulen ind i ens hånd. Så går man der mule i hånd rundt på folden. Det er en fantastisk god vane synes jeg for han kan godt være lidt af et bullerhoved. På den måde ved man hvor man har ham ude på folden.
Ingen af delene er noget vi har lært dem. De gør det bare.

Jeres tur. Hvad gør jeres heste af søde ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søde tricks
  • #1   6. jul 2005 Looksen kan giv hov. Og så kan han stå og vente på staldgangen i op til en halv time uden at flytte sig, og det uden at være bundet.

Han kan godt lide at jeg stikker en finger ind mellem læberne på ham, og så holder han fast i en smiley

• #2   6. jul 2005 Rainbow ar lige lært at neje.. smiley Men ved ikk om man kan kalde det for et sødt trick smiley

• #3   6. jul 2005 Speedy går på trapper, også når døren ind til huset er åben..så står han pludserlig inde i stuen og er på vej op i sofaen...han kan også stå med alle 4 ben på en træstub. Jeg kan også danse pardans med ham, hvor jeg holder hans forben, så danser han rundt på bagbenene

• #4   6. jul 2005 Vi har en pony i stalden som bryder ud af ridebanen. Lige nu har vi kun e longe siddende fordi vores bom af mærkelige grunde er gået i stykker...
    Så han læner sig op af snoren og lægger sin vægt i for at gøre den mere løs og så kravler han under... meget sødt men vildt irriterende.. anyway.. marabou han har så fået for vane at gå hen til odin (udbryderkongen) og jage ham væk og så står han der og venter til jeg kommer hen og starmmer longen igen og så lunter han væk... det sys jeg er sødt.... hvad sys du Dorthe??

• #5   6. jul 2005 Helene: Det synes jeg også er sødt.
    I det hele taget elsker jeg når dyrene pludseligt begynder at gøre den slags små pudsige ting.

• #6   6. jul 2005 Dorthe: Ja det er så hyggeligt... hehe.... og så charmerende!!!

• #7   6. jul 2005 Casiro kan selv spænde gjord når vi er gået ud på banen.
    Jeg løfter bare sadelklappen, så tager han selv stropperne og strammer....og han kan også strigle sig selv på skuldrene og bringen...gad vide om jeg kan lære ham at sadle sig selv op? Det ville være praktisk smiley

• #8   6. jul 2005 Min gamle hest Apollo, ku næsten sadle sig selv af...i hvertt gamacher og skridtæpper...og når jeg var færdig med at ride ham og holdt stille vendte han sig først til den ene side og hev stigbøjlen af min fod, og så i den anden side...som om han sagde "nu kan du godt hoppe af"..synes det var så sødt...det var HVER gang, men kun når vi var helt færdige med at ride heh

• #9   6. jul 2005 Min lille pony følger hele tiden efter en.. Altså når der os er rytter på smiley Og her igår stod han bare i stalden og vil have jeg blev.. Men daj eg gik igen så gik han stille ud smiley smiley

• #10   6. jul 2005 Agent kan gaa spansk skridt for haand og under rytter - han elsker at vise sig saa det gaelder om at passe meget paa sine knae!!!

Undskyld 'aa' og 'ae' - jeg er paa en engelsk computer der ikke synes om mine forsoeg paa at faa de 'rigtige' bogstaver. smiley

• #11   6. jul 2005 Max kan give "pote" så hvis man siger pote, giver han forhovene som en hund;D det har jeg så lært ham. han kan også feje på staldgangen, så går han rundt med kusten i munden og skubber afsted frem og tilbage hele tiden indtil jeg tager den fra ham. Max kan også stejle på komando hvis jeg har longepiske så skal jeg bare lave et specielt smæl med det så stejler han. han kan også løfte forben når jeg vifter frem og tilbage med piske så gør han det i takt med benene. og så lige de to sidste ting;) så er han en udbryderkonge han har sparket døren af og gået ud og spist og vældet alle skraldespandene i hele stalden:p hov og den sidste ting er at han kan spasere som spanske heste:o Max er noget specielt.

• #12   6. jul 2005 ... og Mondy har laert at 'rydde op' - han tager fat i alt hvad han kan naa og smider det ned i sin vandspand. Og saa bliver han ellers meget skuffet hvis spanden ikke er fyldt med vand, saa det sproejter over det hele!

Heste kan virkelig vaere barnlige, ikke? smiley

Han elsker ogsaa at drikke fra flaske (helst fanta!), og naar jeg henter ham fra fold foelges vi altid ad uden grime eller snor paa.

• #13   6. jul 2005 min gamle hest kunne bukke for folk... han var ret dygtig! og nu har jeg også lært den hest jeg har nu at gøre det, og så giver han mig også kys hi hi når han vil have en godbid tager han mulen op til mit hoved og kysser mig hi hi hhmm en ting mere er at han elsker at samle de andres grimer op ude på folden hvis de har tapt den så står han og slynger den rundt eller går rundt med den dog uden at odelægge den... generelt elsker han at tage ting i munden, også grene som en anden lille hund

• #14   6. jul 2005 ved ikke om du vil kalde det et triks..
    Men jeg har nogt ed min ryg, så jeg ikke kan bukke mig efter min den gules hov. så siger jeg hun skal løfte og så står hun selv og holder hoven for mig, til jeg har resnet den, og så siger jeg tak, og hun sætter den ned igen.
    hun hjælper mig med at tage ting, som er røget på gulvet, dem løfter hun op og giver mig smiley

• #15   6. jul 2005 Når man er færdig med at ride, holder Leonardo altid fast i bidet med fortænderne, når man tager hovedtøjet af.. og så er det ellers bare at vente på, at han giver slip ;P Og når man nuser ham på halsen, holder han enten fast i kanten af tøjet (over skulderen) eller en tot hår smiley

Pyxis kan neje og stejle på kommenda, men det er noget jeg har lært hende og ikke en af hendes egne ideer.. Og så har hun lært at løfte hove, når jeg fløjter én bestemt tone og prikker hende på skulderen, så jeg kan få hende til det oppe fra sadlen af. (Har fået et flip med at sadle hende af oppefra, og så er det sQ besværligt at få gemasherne af!)

Alle mine heste står stille på staldgangen indtil, de får lov til at gå ind i boksen smiley Hvis jeg slipper dem uden for stalddøren, går de bare ind i deres egen boks.. også selvom der er mad i "nabo"boksen.

Hmm.. Jah.. og så er alle på rideskolen forundret over, at Melissa bare kan stå på staldgangen dér, uden noget også når jeg strigler og sadler hende op..

• #16   6. jul 2005 Camilse: Gør Looksen det også af sig selv, altså giver hov? (:

Kommentér på:
Søde tricks

Annonce