{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

FALSK HEST IGEN!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ret sikker på at araberen Zensja ox er falsk. Det er nemlig Heidi Glisborg fra Fredenslyst arabians der ejer den. m.m hun lige har solgt den.
Desuden er der stamtavle på hesten, dens far er shah noir og den smor er pinetta.

Her er et par links, så i kan se det:

(link fjernet)

(link fjernet)

Med venlig hilsen Britt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FALSK HEST IGEN!!!!
  • #1   31. maj 2004 Hej Cecilie.

Nej ved godt at hesten ikke er falsk, for det er en utrolig smuk hest. Det er også ejeren som er falsk. Håber du forstår hvad jeg mener, selvom jeg udtrykte mig lidt på den forkerte måde, sorry!

Hilsen Britt

• #2   31. maj 2004 Det er nu ikke fordi jeg sidder og søger vildt efter falske heste, men da jeg kunne se at det er en hest jeg har set før og var ret sikker på at ejeren ikke var den pågældende, ja så skulle det ikke tage mig 5 sekunder at se at det ikke var hendes hest. Da jeg selv har en araber og kommer rundt på de sider hvor der er araberheste, ja så faldt det mig ind, at fortælle at det ikke var den rigtige ejer.

Annemette; hvad hvis den rigtige ejer pludselig vil have sin hest oprettet her inde, men ikke kan, da der en anden person der har oprettet den i, bare for at lyve, som du skriver. Det vil da være p.... irreterende. Ville du ikke selv syntes det, hvis du fandt ud af, at det f.eks. var din en anden havde oprettet?
    Det ville jeg. der er sku ikke andre der skal tro at de ejer min hest f.eks. Så ville jeg da blive lidt småsur.

Bare min mening!

Hilsen Britt

• #4   31. maj 2004 Til maria L.

Mange og mange. Der skal 7 til mange og så mange har jeg ikke fundet. De sidste par stykker har også været arabere og derfor har det været tilfældigt at jeg er kommet forbi nogle hjemmesider hvor hesten har været på. Jeg patruljere ikke, men hvis du mener det, ja så....

Hilsen Britt

Kommentér på:
FALSK HEST IGEN!!!!

Annonce