{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk hest, Igen....
  • #1   12. jun 2004 Tjae de andre 2 Simone har er såmænd, Kimberly og Skovlundens Dominike. De er alle 3 ejet af www.mosea.dk v. Helle og Lars Christensen.

• #2   12. jun 2004 Hvis i nu læser hvad der indledningsvis bliver skrevet....
    Så kunne i læse at Nedenstående er hvad jeg har skrevet til HG... Står som under overskrift..
    Det var blot en servicemeddelse til øvrige brugere så ikke de bombarderer HG med samme mails....
    Og Lykke, ja det er lidt dumt, det er ikke første gang martine er oprettet herinde under et andet navn...
    Rigtig god dag til alle....

• #3   12. jun 2004 ja..reikke...det er rigtig......jeg tror faktisk at problemet vill være afhjulpet lidt hvis, dem der ikke har hest, havde andre muligheder herinde...men da det jo er et hesteGALLERI så har de stakler jo ikke mulighed for at kunne gøre noget med mindre de har en hest....
    lidt træls...for de brugere der har hest, og derfor opretter bliver jo mistænkt/bedømt straks de venter optagelse.....:- (

• #4   12. jun 2004 jeg stemmer kun hvis jeg er sikker...og aldrig bare fordi andre afviser...så lader jeg hellere være...

..og når man så alligevel fínder ud af personen er falsk og så gør denne person opmærksom på dette så er det altid træls at skulle trække det ud af personen....nå ja..det er da klart at personen vil ikke vil kendes ved det...for så er man jo falsk fra starten.....
    når jeg endelig falder over en falsk...skriver jeg det kun fordi at VED at man er falsk..ellers finder jeg ud at bevise hvad jeg tror.......eller lader helt være..

men det er stadig med den dobbelte følelse at man på den ene side er lidt ond ved at smide personen ud.....
    ..og på den anden side en følelse af at hvis jeg var den rigtige ejer af hesten, så ville jeg ikke synes det var ok at en anden havde hesten udover mig selv....

• #5   12. jun 2004 hej. ved godt det måske ikke helt er det samme, men en vis Lea havde oprettet sig herinde som ejer af min hest. Det gør mig en del vred, men nu har jeg fået hende og hesten slettet, heldigvis!

• #6   12. jun 2004 tjoo...det er vel det samme..på en måde...for hun har jo ikke din tilladelse..og det er jo ikke hendes hest...

reglen hedder at det skal være ens egen hest, ens egne billeder....

her på HG har vi grad bøjet den regel og siger nu ok for parter....MEN stadig med godkendelse fra hestens ejer....så da lea ikke har fået lov...skal hun jo slettes...

• #7   12. jun 2004 jeg har skrevet til den hjemmeside billederne er hentet fra... og har skrevet en besked til hende som har oprettet hestene.. så bliver der jo nok snart gjort noget ved det!!!

• #8   12. jun 2004 Det kommer ikke bag på mig!
    Kan I huske hvad jeg skrev i min tråd om falske heste - hvor man spørger om noget og ikke får svar...

Det var lige præcist sagen hér!

!
    Birgit

• #9   13. jun 2004 hun har slettet hestene nu.. men hun har stdigvæk sin præsentation...

Kommentér på:
Falsk hest, Igen....

Annonce