529 visninger
|
Oprettet:
Falsk hest, Igen.... {{forumTopicSubject}}
Nedenstående er hvad jeg har skrevet til HG...
(link fjernet)
Denne pony er tyvstjålet fra http://www.mosea.dk/ ponyen hedder stjernens Martine. Og retmessige ejer er Helle og Lars Christensen..
Se at få den slettet...
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 14
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 14
Så kunne i læse at Nedenstående er hvad jeg har skrevet til HG... Står som under overskrift..
Det var blot en servicemeddelse til øvrige brugere så ikke de bombarderer HG med samme mails....
Og Lykke, ja det er lidt dumt, det er ikke første gang martine er oprettet herinde under et andet navn...
Rigtig god dag til alle....
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
lidt træls...for de brugere der har hest, og derfor opretter bliver jo mistænkt/bedømt straks de venter optagelse.....:- (
jan 2004
..og når man så alligevel fínder ud af personen er falsk og så gør denne person opmærksom på dette så er det altid træls at skulle trække det ud af personen....nå ja..det er da klart at personen vil ikke vil kendes ved det...for så er man jo falsk fra starten.....
når jeg endelig falder over en falsk...skriver jeg det kun fordi at VED at man er falsk..ellers finder jeg ud at bevise hvad jeg tror.......eller lader helt være..
men det er stadig med den dobbelte følelse at man på den ene side er lidt ond ved at smide personen ud.....
..og på den anden side en følelse af at hvis jeg var den rigtige ejer af hesten, så ville jeg ikke synes det var ok at en anden havde hesten udover mig selv....
jun 2004
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.202
jan 2004
reglen hedder at det skal være ens egen hest, ens egne billeder....
her på HG har vi grad bøjet den regel og siger nu ok for parter....MEN stadig med godkendelse fra hestens ejer....så da lea ikke har fået lov...skal hun jo slettes...
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 43
maj 2004
Følger: 25 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 178
Kan I huske hvad jeg skrev i min tråd om falske heste - hvor man spørger om noget og ikke får svar...
Det var lige præcist sagen hér!
!
Birgit
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 43
Falsk hest, Igen....