{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Nyreslag - erfaring søges! {{forumTopicSubject}}

Min lille stakkels fyr har fået Nyreslag mandag morgen.

Det startede med at fik en ordenlig gang øretæver af et par ponyer, og ingen havde set det før jeg kom der ud om aftenen, men det var heldigvis overfladiske skrammer, men han var så træt.
Han stod så med nyreslag om morgenen, og er på meget smertestillende, han er meget stiv i kroppen, og nu har han svært ved at rejse sig når han har sovet, og han slingre og slæber bagbenene.

Men er der nogle af jer som har erfaring med nyreslag, jeg tænker om i ved noget om de meen de kan få osv.

Dyrlægen snakkede om lammelser, og de lyder ikke helt overbevisende om at han nok skal komme sig helt:o(

Den ulykkelige mor...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyreslag - erfaring søges!
  • #1   24. apr 2009 De kan som dyrlægen siger få lammelser, og det er ikke alle der kommer over det. nogle bliver aldrig ridehest igen smiley Heldigvis er Antons blvevet taget i opløbet inden det blev så slemt at dyrlægen har kunne ordne det uden hn har fået meen ud over jeg skal passe på han ikk bliver alt for kold og fryser for han er let til at få det igen

håber din hyp kommer over det igen smiley

• #2   24. apr 2009 Puha...lyder ikke godt...

Monark havde nyreslag som 4 års og havde et let tilfælde som 6 års. Han er kommet sig 100 %.

Jeg kan dog mærke på ham at han har tendens til nyreslag, så derfor er jeg altid opmærksom på at han ikke fryser - hellere et dækken for meget end et for lidt smiley

God bedring til din lille hest smiley

• #3   24. apr 2009 Ved ikke så meget men er med på en kigger smiley

God bedring

• #4   24. apr 2009 Okay tak for jeres svar:o)

Det er super svært for han går ikke rigtig bagtil, og det går lidt op og ned.

Men heldigvis kender jeg ikke nogen andre som har haft nyreslag, men dyrlægen tør ikke sige omhan er lammet eller ej, og det er rigtig hårdt at se på, selvom han er på meget smertestillende, så har han ondt, og nu skal han også behandles for mavesår fordi han har fået så meget smertestillende.
    De snakkede om at indlægge ham men lige nu syntes jeg han skal blive ved sin plejefar hvor han er tryg, de kan alligevel ikke gøre mere for ham på dyrehospitalet.

Men hvor mange dage gik der før jeres blev sig selv igen?

Kommentér på:
Nyreslag - erfaring søges!

Annonce