{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt herinde :(
  • #1   9. maj 2009 Der er ikke noget u kn gøre, måske melde hende for misbrug af sitet, du kan være heldig at hun bliver smidt ud..

• #2   9. maj 2009 jeg ér aldrig blevet snydt, og jeg har handlet her MEGET smiley

• #3   9. maj 2009 har kun handlet her 1 gang og er ikk blevet snydt(:

• #4   9. maj 2009 Jeg har handlet en del herinde og på andre steder med private og er ikke blevet snydt. Kun total misvejledt.
    I kender nok alle dem som sælger udstyr de ikke aner noget om.

Skulle købe en bomløs sadel af en herinde fra. Jeg sagde det skulle være en str 2. Hun svarede at det var den skam også. Jeg skrev at der skulle være paneler under. Det svarede hun at der også var. Hun sendte mig sadlen, det var en str 3 og dermed alt for stor og der va rikke skyggen af paneler. Hun troede at flexibommen foran med træfiber var paneler ..... Årh suk

Har også en anden gang købt en rebgrime herinde. Jeg kunne ikke ud fra billede se om den var af reb eller nylon. Jeg skrev jeg ville købe den hvis det var reb. Det mente hun bestemt det var. Da jeg modtog den var det nylon...Suk igen igen.

• #5   9. maj 2009 Hvorfor sørger I ikke for at få mobil + fastnet nummer, fulde navn + adresse når I handler? Og selvf. tjekker at oplysningerne er rigtige?

• #6   9. maj 2009 Nå jo og så alle de fjolser der ikke dukker op for at købe tingene som aftalt. Hold kæft hvor har jeg spildt mange timer på at vente på folk der aldrig kom. De kunne hverken finde ud af at ringe eller aflyse, eller tage telefonen.

• #8   10. maj 2009 Jeg er også lige blevet snydt..
    Bestilte en grime ved en og har også betalt, den er bare aldirg dukket op..
    Og nu er hendes bruger også slettet så kan ikke finde hende..:(

Det er pisse irriterende når man ikke kan stole på folk..:(

• #9   10. maj 2009 Tja...det er trist med folk der ikke er ærlige og trist for dem det går ud over. Men der er ikke stor chance for at få pengene igen hvis man ikke har garderet sig med både navn, adresse, telefonnummer og ellers alt hvad man kan få af oplysninger.
    Banken må ikke tilbageføre pengene, og politiet kan ikke gøre noget, hvis man ikke har navn m.m.

Der findes heldigvis også ærlige mennesker, så fat mod og husk til næste gang at få alle oplysninger.:o)

• #10   10. maj 2009 Det skal siges jeg har fulæde navn og adresse .. smiley

• #11   10. maj 2009 lig link ind i lukket gruppe " gode og dårliige købere/sælgere,evt

• #12   10. maj 2009 Selv med fulde navn og adresse er der ikke meget du kan gøre. Blev snydt på HN, havde navn og adresse, men er det en af de mere 'hårdkogte' fuskere, så ved de udemærket godt at selv politiet intet gør ved sagen. Eneste ting du så kan gøre, er at møde op hos vedkommende og tage sagen i egen hånd, men så risikerer DU til gengæld at stå med en sag mod dig. Brugeren blev dog udelukket fra HN da det ikke var første gang hun havde snydt folk derinde.
    Har handlet meget både her og på HN og er ellers aldrig blevet direkte snydt, har dog fået ting som ikke har været i så god stand som lovet eller også i anden størrelse end lovet. Hvilket er p.... irriterende!!

• #14   10. maj 2009 syntes der skulle være en liste her på HG som ALLE kunne se med dårlige sælgere... Det er at hænge folk ud, måske, men så må de lærer det...
    Jeg har lige været uheldig med posten, skulle bytte med en pige på HG modtog fra hende men hun modtog ikke min, så jeg sendte hendes retur.
    Ved ikke hvad jeg ellers skulle have gjort, hun skulle ikke miste sin pga posten smed min væk. Skrev til hende og hun var meget forstående.
    Håber posten finder min pakke igen, med mit hvide alca pad.

• #15   10. maj 2009 God ide Kristine K...

• #16   10. maj 2009 Jeg har handlet meget herinde og er aldrig blevet snydt. Tror heller ikke dem jeg har solgt noget til er blevet snydt, for de har ihvertfald aldrig sagt noget....

• #17   10. maj 2009 lav ALDRIG en pengeoverførsel med pigerne herinde. Handl med kortet i styedet. Der kan pengene tilbageføres og banken hæfter for evt. tabte beløb.

Og nej, meningmand kan ikke spore folk via deres kortnummer. Hvad tror du selv, Camilla!!!!

• #18   10. maj 2009 Rigtig ærgeligt at nogle snyder.. for det går jo ud over alle de ærlige sælgere og købere der er.. r heldigvis aldrig blevet snydt, men har en enkelt gang fået noget der ikke passede til beskrivelsen...

• #19   10. maj 2009 Jeg ved ikke om man helt kan sige at jeg er blevet snydt. Har prøvet hvor jeg havde betalt for en ting, som så først dukkede op en måned efter jeh havde betalt. Undskyldningen var at hun var på ferie og derfor ikke kunne sende tingen. Men nu har jeg fået den...

• #20   10. maj 2009 Hvis du har fulde navn og adresse, så kan du prøve at søge på 118online.dk og se, om hun er den eneste på adressen. Hvis hun bor hos sine forældre, kan du tage kontakt til dem og forklare dem sagen.

• #21   11. maj 2009 Jeg blev snydt sidste måned, jeg havde også navn og adresse.
    (havde overført penge, og ventet 4 uger)
    Så jeg søgte på krak og kontaktede hendes forældre, og sagde hvis de ikke fik hende til at sende omgående ville jeg gå til politiet, modtog pakken 2 dage efter smiley

Kommentér på:
snydt herinde :(

Annonce