Gal i boksen. {{forumTopicSubject}}
Der har aldrig før været problemer med Frida, hverken på stald eller fold, men det har de sidste måneder ændret sig, og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor :s.
På stal er der INTET så længe jeg står ved hendes side´. Står hun i boksen, og der er en anden der trækker sin hest forbi, springer hun ud med blottede tænder. Igen, medmindre jeg står der.
På fold har jeg fået det indtryk af at hun er førehoppe, og så sætter hun da de andre på plads. Men de må slet ikke nærme sig hende, og hun går ALTID alene, og ja som skrevet skal de andre bare holde sig laaaaaangt væk.
Og så var der den periode for et par måneder siden, hvor min mor og moster fik ny hest. Frida bed mig da i jalousi, og jeg kan godt sige jer hún havde fat! For min arm er stadig øm. Der fik hun dog afvide at det ikke var iorden, og tro mig - det forstod hun godt. Jeg har aldrig set en hest med så store hundeøjne ;).
Det jeg så bare ikke forstår er, at hun går så meget bedre for mig, er begyndt at komme når jeg kalder, og er generelt virkelig skøn og være omkring nu. stort nussehovede, og det har hun aldrig været.
Jeg er rigtig glad for hun er så dejlig når jeg er der. Men andre oplever hende ikke så dejlig, når hun springer på deres heste, og hvad hun ellers kan finde på.
Hvad kan det skyldtes at hun er sådan? har i nogen idéer?
Det skal lige siges at hun er opdraget godt, og altid høre efter mig. og jeg har heller aldrig hørt andre have problemer med hende, før til for ca 1 måned siden. Tværtimod var frida en alle turde være ved ..
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Hvad mener du med overtaget flokken?(:
Hvis jeg finder ud af noget, vil jeg da skrive det :b
dec 2006
dec 2006
Jeg kan ikke sige om der er sket noget, for jeg har ikke oplevet der er sket noget dårligt i boksen.
dec 2006
Hun kan desværre ikke spise alene lige nu, da der altid er heste i stálden når de får mad. men jeg prøver at ligge hendes wrap nede i bunden, og så i midten for at hun er lidt mere i fred. Og så er der hængt et tæppe op i den ene side at boksen, for at give hende ro til at spise fra krybben (:
dec 2006
dec 2006
Gal i boksen.