{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
185 visninger | Oprettet:

Selv Lukas kan lave ballade... {{forumTopicSubject}}

Lukas var dygtig... Meget endda.

Han var nem at sadle op, også selvom jeg fumlede lige lovligt længe med at få sadlen på, da jeg har skiftet underlag... Det er lækkert, men ligger ikke helt som jeg gerne vil have det smiley

Vi kommer ud på banen, og der er nogen andre... og jeg siger for sjov skyld: "Ja, han kan have sadel på uden at hoppe."

Hyppen står pænt også selv om jeg må om på den anden side af hegnet for at få min longepisk... Af en eller anden grund skal den altid UNDER springstøtterne, når de andre er færdige med at springe???

Vi går igang... Hyppen er dygtig. Han får massere af ros. Efterhånden har der samlet sig en del publikum i votres ende af banen. Ikke Mennesker, men heste smiley

Den røde viser fint hvor dygtig han er, og jeg beslutter mig for at nu må det være godt for idag. jeg kalder ham indtil mig. Står og hopper lidt op og ned, mens jeg rykker lidt i sadlen.

PLUDSELIG.....

...var Looksen væk. Han satte afsted for fuld bukspring. Halvejs ned af banen, hvor han vendte sig om og så meget drilsk på mig, han lignede en der tænkte: "Hov, kan du ikke følge med." Hyppen var selvfølgelig MEGET stolt af sig selv... Lige indtil jeg kom hen og fangede ham, han fik nemlig lidt skældud...

Og så var det ellers ud i longen igen, indtil han fik lidt sved på panden, så han finder ud af at det pjat ikke betyder at han kan slippe...

Bagefter skete der INTET mens jeg ruskede i hans sadel. Og oppe i stalden var han flink...

Så min hest kan også drille engang imellem....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selv Lukas kan lave ballade...
Kommentér på:
Selv Lukas kan lave ballade...

Annonce