16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Selv Lukas kan lave ballade... {{forumTopicSubject}}
Lukas var dygtig... Meget endda.
Han var nem at sadle op, også selvom jeg fumlede lige lovligt længe med at få sadlen på, da jeg har skiftet underlag... Det er lækkert, men ligger ikke helt som jeg gerne vil have det
Vi kommer ud på banen, og der er nogen andre... og jeg siger for sjov skyld: "Ja, han kan have sadel på uden at hoppe."
Hyppen står pænt også selv om jeg må om på den anden side af hegnet for at få min longepisk... Af en eller anden grund skal den altid UNDER springstøtterne, når de andre er færdige med at springe???
Vi går igang... Hyppen er dygtig. Han får massere af ros. Efterhånden har der samlet sig en del publikum i votres ende af banen. Ikke Mennesker, men heste
Den røde viser fint hvor dygtig han er, og jeg beslutter mig for at nu må det være godt for idag. jeg kalder ham indtil mig. Står og hopper lidt op og ned, mens jeg rykker lidt i sadlen.
PLUDSELIG.....
...var Looksen væk. Han satte afsted for fuld bukspring. Halvejs ned af banen, hvor han vendte sig om og så meget drilsk på mig, han lignede en der tænkte: "Hov, kan du ikke følge med." Hyppen var selvfølgelig MEGET stolt af sig selv... Lige indtil jeg kom hen og fangede ham, han fik nemlig lidt skældud...
Og så var det ellers ud i longen igen, indtil han fik lidt sved på panden, så han finder ud af at det pjat ikke betyder at han kan slippe...
Bagefter skete der INTET mens jeg ruskede i hans sadel. Og oppe i stalden var han flink...
Så min hest kan også drille engang imellem....
jan 2005
Følger: 67 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 725
;P
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.240
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 326 Svar: 2.333
Igår var jeg ude at longser Shadow
Pludselig knækker longsen er Shadow forsætter, først lidt forundret over der ikke er nogen snor i ham men han fandt dog hurtig ud af at han var løs og begyndte at løbe rundt med en stor trav og vise sig, med højt løftet hale osv... iiiiiiiiiii hest kom her, Men nææ nej kom og fang mig, grr, men jeg fik ham fanget.... hihi
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Selv Lukas kan lave ballade...