sådan et møgdyr. Hjælp {{forumTopicSubject}}
Ja det mener jeg sku. for første gang har jeg været virkelig gal på min hest.
Jeg skulle for første gang ud på en lille tur på hende. Jeg har jo redet lidt på hende på banen og vil nu ud i naturen. Så min søster tog ponyen og red foran så hun ikke var alene. hvad gør dyret efter 10 min. Vender røven til ponyen og langer ud efter hende en 3 - 4 gange så min søster falder af. Nå der skete ikke noget men jeg kunne ikke ride vidre på hende da hun hvergang jeg vil have hende lidt frem bukkede. jeg stod af og trak hjem så kunne jeg da ride lidt på banen og min søster kunne så trækken mig en tur a´bagefter men så langt nåede vi slet ikke. vi var næsten ved stalden da møgdyret gør det en gang til. røven til ponyen og sparker 3-5 gange igen. rammer ponyen i lysken og min søster på foden.
Så gik det ellers hesten ind og ponyen ud og ja phu ha.
Men sikken et møgdyr hva. Nu er det så bare jeg tænker. Dichell plejer at være det sødeste også over for ponyen så bare hun ikke bliver ved med det der for så kan jeg ikke stole på hende. Jeg håber det kun var en engangs forstilling og hun opføre sig pænener nu men jeg ved det ikke og nu tør jeg ikke ride ud med nogle på hende igen så hvad gør jeg?????
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 51
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
men kunne du ikke prøve at longere ham "træt" inden i red en tur og så ikke lige tage ponyen med de første gange...
med træt mener jeg ikke du skal gøre sådan at han næsten ikke kan gå, men bare sådan at han ikke har en masser overskudsenergi....
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 10 Emner: 237 Svar: 1.558
Jo men jeg havde longet og hun virkede træt. for et par dage siden red jeg rundt på banen bagefter ponyen og der var intet. men igår kunne man virkelig se hun lagde ørnene tilbage og gik lige efter ponyen også da vi var kommet hjem. jeg ved ikke hvad der gik af hende
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
jan 2005
Følger: 116 Følgere: 113 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.466
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 10 Emner: 237 Svar: 1.558
sådan et møgdyr. Hjælp