{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

HJÆLP - følskue DV {{forumTopicSubject}}

Har kigget på Dansk Varmblods hjemmeside

Men jeg skal til følskue med Laudino, og det er min veninde der har meldt ham til (fordi hun er medlem af Dansk Varmblod)

Men må jeg som ikke medlem hjælpe på banen?

og ved i hvornår man modtager programmet til skuet?, som er den 1. august..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - følskue DV
  • #1   13. jul 2009 Jeg ved kun at i dartmoor foreningen modtager vi programmet ca. 14 dage før og der må et ikke medlem HJÆLPE med hesten, men ikke løbe med den eller have ansvar for den..

• #2   13. jul 2009 jeg ved godt jeg må trække ham til og fra banen, men de skal jo se ham i galop, og der skal han typisk holdes lidt tilbage mens hans mor løber..

Jeg er ved at blive utålmodig for at modtage programmet, glæder mig HELT VILDT..

• #3   13. jul 2009 Jeg skal også til DV føl skue 1 aug og vi modtager først program en uge før...

Ikke for at træde i det men er du ejer af heten/føllet så tror jeg at det skal være dig der melder den til kåring og at du derfor skal være meldem af DV

• #4   13. jul 2009 du må gerne gør alt på banen også... jeg mønstrer jo også min fars heste til kåringer...

• #5   13. jul 2009 Pt står jeg som ejer så det er bestemt ikk fusk at dino bliver meldt til i mit navn(:

• #6   13. jul 2009 Skulle lige til at sige det, Laudino kan ikke skifte ejer inden han er 6 mdr, så det har intet med fusk at gøre smiley

inden du begynder at kommentere det så husk de øvrige regler, rent legalt kan han ikke skifte ejer inden han er 6 mdr, af hensyn til føllet smiley

• #7   13. jul 2009 Hvis nogen ikke skulle have forstået det, så har Meldgaard købt føllet at hoppens ejer som er medlem af DV. Sådan hænger det sammen:)

Du må gerne hjælpe. Jeg har selv været hjælper uden at være medlem.

Men... For 3 år siden, da jeg var med, skulle alle føllene vises løse. Så med mindre det er lavet om, bliver der nok ikke noget af at holde ham tilbage;-) Jeg hjalp på den måde at jeg trak føllene ind på banen og holdt dem i opstillingen når dommerne vurdere eksteriør. Derefter gav de os lov at slippe føllet. og så fulgte jeg med rundt i inderbanen, hvis det skulle blive nødvemdigt at drive. Efterfølgende indfangede jeg så følle igen.

• #8   13. jul 2009 Ja de vises stadig løse (så vidt jeg har forstået på DV´s hjemmeside)

Men hende fra dansk varmblod jeg snakkede med, sagde man godt måtte holde føllet hvis der var problemer med at sætte i galop smiley

Det var der nemlig mange føl der ikke ville..

Det var bare jeg syntes det var synd for Annie mus hvis hun skulle stå alene med en sikkert skræmt Laudino smiley

• #9   14. jul 2009 Lyder til at du har helt styr på det:)

Kommentér på:
HJÆLP - følskue DV

Annonce