607 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tinker vs Irish"
Irish Cob vs. Tinker..
Hvad er forskellen? - for mig at se, er der ingen. :-) Er forelsket i de små heste, og jeg regner med det bliver sådan en, når jeg skal have ny hest, til jul eller i starten af det nye år ;-). Ma...
Hvad er forskellen? - for mig at se, er der ingen. :-) Er forelsket i de små heste, og jeg regner med det bliver sådan en, når jeg skal have ny hest, til jul eller i starten af det nye år ;-). Ma...
Skrevet af: » mariA * - 19. aug 2011
Tinker vs Irish cob ?
Ja hvad er forskellen helt præcist? Man kan oprette under begge betegnelser her på HG, men nogen siger at de er det samme. Jeg har hørt at tinker er et øgenavn? Fordi det betyder sigøjnerhest.. H...
Ja hvad er forskellen helt præcist? Man kan oprette under begge betegnelser her på HG, men nogen siger at de er det samme. Jeg har hørt at tinker er et øgenavn? Fordi det betyder sigøjnerhest.. H...
Skrevet af: Stald Hampensholm - 28. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
- Opsætning af dampspærre 800 kr.
- Solid dæk sæt på 400 kr.
- Rengøring 500 kr.
- Installation af loftslampe 645 kr.
- Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Grunden til at der er disse to racer er fordi at det startede med at i Irish Cob , var der nogen der ikke kunne blive enig , omkring farvende på dem , der var nogen der mente at at de godt måtte være "hel farvet" og andre mente at de kun måtte være broget, også blev de delt op i to forskellige forbund , og mener også der vist er noget omkring deres højde
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 4
Tinker vs. Irish Cob...