{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Hvor føler jeg mig snydt/vred!!! {{forumTopicSubject}}

På grænsen til tårer ligefrem ..

For 3 måneder siden fik jeg omsider overtalt mine forældre til, at jeg måtte købe mig et føl.
Betingelsen var, at jeg betaler ALT selv når føllet er købt,og at jeg selvfølgelig også betaler prisen for føllet selv ..
Jeg var jo overlykkelig, og begyndte strakst at lede efter føl.

Jeg måtte jo også tænke på udgifterne, og vidste jo godt at min daværende løn på 4-500 kroner om måneden slet ikke rækket til udgifterne til en hest.
Så trods det, at jeg altid har svoret aldirg, at blive avisomdeler gjorde jeg det.
Jeg startede og hadede det allerede fra første gang. Jeg går 4-5 timer og får ca 170 kroner for det per gang ..
Men, jeg har holdt ud, for jeg havde lavet en aftale med denne dame, som ejer det smukkeste lille føl om, at jeg skulle se føllet, men at det var ret sikkert jeg skulle købe det.
Sådan virkede det ihvertfald på mig ..
Damen var super sød, og skrev enormt venligt tilbage, og virkede enormt interesseret i at sælge føllet til mig.
Hun gav mig sin Facebook, og fjernede "Til salg" i føllets profil ..

Nå, men jeg har virkelig arbejdet hårdt for, at få tjent pengene ind.
Jeg har ignoreret hvor ondt jeg har haft i ryggen, jeg har ikke været ude med vennerne og brugt penge, har ikke købt ting jeg havde lyst til og har altså virkelig sparet og arbejdet hårdt for at skaffe pengene ..

Vi lavede en aftale om, at jeg skulle ud og se hend ei starten af juni måned, men der skete noget i hendes privat liv, så hun måtte aflyse. (FULD forståelse fra min side af, for fik forklaringen.)
Mystisk nok er der ingen tegn på, at der er noget der generer hend epå Facebook, men det er jo ikke alle der smider deres følelser ud på Face ..
Et par dage senere, ser jeg at hun er taget to uger på ferie ..
Da hun så kom hjem, skrev jeg, at jeg gerne snart ville ud og se hende, da gårdejeren vil vide hvor mange heste der er til vinter - Fik intet svar.
Skrev på Facebook - Fik intet svar.
Sendte en sms om jeg måtte ringe, fik svaret "Ringer til dig i aften er på job" - Hun ringede ikke.
Sendte sms - Intet svar
Har ringet hende mange gange op - Intet svar ..

Nu ser jeg så, at hun har slettet mig som ven på Facebook ..
Hvor er jeg dog ked af det og vred nu!
Hvorfor kan hun ikke bare skrive at hun har ombestemt sig?!
Har arbejdet så hårdt, og sagt nej til så mange ting, og så skal jeg alligevel ikke være heste-ejer i år ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor føler jeg mig snydt/vred!!!
Kommentér på:
Hvor føler jeg mig snydt/vred!!!

Annonce