{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Nyt tiltag på HG fra Administrationen {{forumTopicSubject}}

Ja, nu sker der snart noget nyt igen herinde.. Man bliver jo helt rundtosset, hehe..
Jeg har lige talt med en af menneskerne bag HG, altså en af dem der trykker på knapperne, og laver siden om på både den ene og den anden måde.

Der har været en del utilfredshed med at indlæg placeret i den forkerte kategori bliver slettet, så man må skrive et helt nyt bagefter.
Dette har vi lige diskuteret "bag kulisserne" og jeg er blevet lovet at der bliver lavet lidt om igen, så hjælpe-admin´sene fremover vil kunne FLYTTE INDLÆG til andre kategorier I STEDET for at slette dem...

Dette betyder selvf. ikke at man bare skal ploppe indlæg der hvor man lige har lyst, men NÅR man glemmer det, vil det være muligt for os at flytte det i den rigtige "boks" så man slipper for at lave en helt ny tråd..

Dette nye system er dog ikke operativt endnu, men jeg vil modtage en mail så snart det er oppe og køre, og derefter vil jeg selvf. lave et nyt indlæg, ang. denne nye ting..
Dog vil jeg gerne bede om at i lige tjekker kategorien inden i poster jeres indlæg, så vi ikke behøver tjekke alt igennem hele tiden.
Men ihvertfald, tiden hvor fejlposterede ting bare bliver slettet skulle gerne være ovre snart...

(Selvf. er de gamle regler vedr. dobbeltposteringer stadig gældene, så husk lige på dem også. IKKE 5 indlæg om ledige udf. lige efter hinanden, vel?).

smiley
Hav en god dag.....

Mvh. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tiltag på HG fra Administrationen
Kommentér på:
Nyt tiltag på HG fra Administrationen

Annonce