{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

generet på det groveste ! {{forumTopicSubject}}

jah ! endnu et indlæg fra mig !

jeg nævner ingen navne, men personerne er også herinde på HG !
min veninde Cecilie og jeg er blevet generet på det groveste ! fordi at cecilie har fået part på en pony der hedder Rain, og det var mig der havde hjulpet hende med at få part på hesten ! en pige der også har haft part på rain, min eks-veninde (xx) blev sur på mig, fordi hun HADER Cecilie ! nu har jeg så fået sendt trusler, klager over at jeg mishandler ponyerne og sådan noget pis !
Fra xx og en af hendes veninder.. de siger at jeg slår mille med pisken.. de siger at de vil komme med deres bande og slå mig og cecilie ned ! de har ikke noget i det pis de siger, og jeg tager mig ikke af deres trusler!
men synes stadig ikke at man kan skrive sådan noget !
det værste var dog da jeg blev beskyldt for at mishandle mille, ved at slå hende og råbe ad hende over ingenting! det ville jeg aldrig nogensinde gøre mod Mille !
for mille er den eneste hest jeg nogensinde har elsket så højt ! jeg synes sq det er for groft !
plus at de har sigt ting om mig som f.eks:
Kælling, luder, sæk, grimme so og sådan noget!
jeg bliver SÅ forarvet over sådan noget ! det kan man da ikke skrive til folk ! ARGH det gør mig irriteret !
vil meget gerne høre om jeres mening osv.. !

et lille uddrag af hvad hun har skrevet til mig :
men du ØDELÆGGER hende totalt, hvis du fortsætter med det,, og grunden til du slår Mille er fordi hun ikke siger fra, hvis du gør det med victoria giver hun bare igen !
mille er så SØD mod os andre !
TÆNK OVER DET TØS !

(mille bed efter hende der skrev det her til mig)

Hygge herfra !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  generet på det groveste !
Kommentér på:
generet på det groveste !

Annonce