{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det bare mig
  • #1   18. sep 2005 Jeg synes ikke, at de er særlig kloge, de kan komme rigtig meget til skade !

  • #2   18. sep 2005 det er da op til en selv jeg rider kun med ridehjelm til stævner fordi man skal .. hvis der sker mig noget så er det jo min fejl og mig det går ud over..

  • #3   18. sep 2005 Kira V, du skriver det er kun dig det går ud over hvis du kommer til skade, det vil jeg ikke give dig ret i.

    Tænk på dem der skal passe og pleje dig, hivs du kommer i kørestol. Tænk på dem du efterlader hvis du dør.

    Jeg har mand og børn og familie, jeg synes man skylder dem at passe på sig selv. Prøv at tænk på hvilken situation man efterlader dem i, fordi man ikke passer på sig selv.

    Hilsen Linda


  • #4   18. sep 2005 linda jamen kan kun give dig ret men jeg rider stadig ikke med hjelm af den årsag kan saktens se det med det har jeg bare ikke lyst til sys den er vildt ubehageligt at have på

  • #5   18. sep 2005 Det er jo også helt op til dig. Jeg ville bare fremlægge det fra et andet synspunkt, da mange jo siger " DET ER JO KUN MIG SELV DET GÅR UD OVER" det er det jo desværre bare ikke altid.

    Hilsen Linda


  • #6   18. sep 2005 Jeg har det sådan med ridehjelm, at jeg ikke føler mig helt tilpas, hvis jeg rider uden.
    Nøjagtig samme følelese er det, hvis jeg sidder uden sele i bilen - det føles bare forkert.

    Gad vide hvordan en smadret hjerne ser ud, hvis man forestiller sig en rytter falde af og smadre hjernen ud på jorden.
    Skal/kan man gøre noget som førstehjælp, eller skal man bare lade hjernemassen sive ud ?


  • #7   18. sep 2005 godtnok er jeg 13, og jeg rider ALTID med ridehjelm. jeg føler mig helt ,lille, og ,hjælpeløs uden den. føler mig alt forlille.

    kort sagt. selvtilliden sidder i hjelmen. smiley
    i vinters da der var mucho meget sne sagde min mor a det ikke var strengt nødvendigt at jeg havde hjelm på, men jeg ville slet ikke ride uden den


Kommentér på:
er det bare mig

Annonce