{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Beskyldninger- der skal ikke svares {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare sige at her i nat fik jeg her inde nogle grimme beskyldninger for alt muligt,, jeg vil bare sige at det gjorde mig faktisk meget ked af det, jeg vælger ikke at slette mine heste da jeg og nogle andre ved at de ikke er falske, og har gået det der står. jeg blev især meget ked af det med at jeg nærmest fik beskyldninger for at min pony ikke døde i et trafikuheld. til jer der ikke tror på det, er jeg villig til at sende jer videoen fra ulykken, men tro mig det er ikke nogen særlig rar oplevelse. at se 2 heste blive mast ihjel og 1 ligger og lider med store sår og er mast. det er et grusomt syn. jeg syntes at folk lige skal tænke sig om inden de beskylder nogen så høj lydt for at have oprettet falske hest. jeg går ind og retter stavefejlene i teksterne. men jeg har bare en lille ting jeg håber at folk vil tænke lidt over... HVAD HVIS DET VAR DIN HEST DER VAR I DEN TRANSPORTER, OG DINE VENNER, VILLE DU SÅ IKKE HELST GLEMME HVA DER SKETE OG HVA DU SÅ. HVA VILLE DU IKKE BLIVE KED AF SÅDANNE BESKYLDNINGER??!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskyldninger- der skal ikke svares
  • #1   17. jun 2004 hm...
    forstår godt din reaktion.. helt klart... men jeg er oz blevet beskyldt for falske hesle.. jamen..
    så må de jo komme hjem og kigge... men tog så nogle billeder af dem alle samlet.. så var der ingen der kunne beskylde mere

• #2   17. jun 2004 tror også på dig majbritt.....

• #3   17. jun 2004 vil bare sige at jeg har slettet zezza nu. jeg gider ikke høre mere på det, venter med at sette ham her ind til jeg har fået de nye billeder.

• #4   17. jun 2004 sider her og kigger igennem alle de beskyldninger der på majbritt og hendes heste.
    jeg syntes faktisk at det bygger på et meget tyndt grundlag. til jer der blæste det op. jeg ved at det ikke er falske heste og falske resultater. så til jer der kom med disse beskyldninger, tilykke det er lykkes jer at få hende meget ked af det...

Hilsen . Hans C.

• #5   17. jun 2004 syntes at i måske skulle skrive jeres mening,

hilsen Hans C.

• #6   17. jun 2004 He heh - hilsen Hans C??!!

*host*

• #7   17. jun 2004 Det hjælper ikke fra mit synspunkt at du retter i din tekst; jeg ved hvad der stod!

For mig vil det altid være en løgn når nogen skriver noget der er usandt - og det gjorde du.

Personligt er jeg ligeglad om du har en hest eller ej, bor i Polen eller ej, hedder Hans C (som du lige har underskrevet dig med inde i forum) eller majbritt...
    Jeg er nu ikke ligeglad med om du rider millitary på en 3 års - men det kan jeg jo ikke gøre noget ved.

Men du kan ikke forhindre mig i at bruge øjnene! Heller ikke selvom du er dygtig nok til at det er MIG der bliver udråbt som skurk, - fordi jeg opdagede noget der var usandt.

Jeg ønsker ikke for nogen at opleve at miste en hest i en ulykke. Hverken dig, din eller andre. Det skal der ikke herske tvivl om!
    Men det er to ting der ikke har noget med hinanden at gøre!

Jeg har ikke på noget tidspunkt i denne debat brugt ordet "falsk" (læs roligt al tekst igennem!) - jeg har udelukkende påpeget at de oplysninger du kom med ikke kunne være rigtige. Og det står jeg ved!

• #8   17. jun 2004 Tror da på det er dine heste, til andet er bevist.
    Men hvorfor skriver du ligepluselig Hans C..??

• #9   17. jun 2004 Hans er min kæreste og var her inde i går, han blev mega sur,

• #10   17. jun 2004 Har lige været inde i Mette A's profil.... tror sq på det er jeres heste og hvad der er sket... Må være forfærdeligt...

• #11   17. jun 2004 det er forfærdelidt, vi fik lige ribbet op i det igen igår...
    men hvis folk ikke tror på det har vi videoer fra ulykken dem må folk gerne se.. men det er ikk noget rart syn...
    det er også vores heste, hader at få beskyldninger for at de skulle være falske. men tak fordi at du tror på os

• #12   17. jun 2004 Synes det mærkeligt folk ikke tror jer... Hvofor sætte falske heste ind også skrive de er døde i en ulykke.. deet gør man da ikke...
    synes også det er lidt uhyggeligt attinke på folk ikke tror jeg før de ser jeres videoer...

• #13   17. jun 2004 tja... det må deselv om .... bare jeg slipper for at se de videoer.. tro mig det er ikke noget skønt syn at se 2 heste blibe mast ihjel og en der ligger og lider..

• #14   17. jun 2004 uhh ha....kan slet ikk li tanken om det...

Kommentér på:
Beskyldninger- der skal ikke svares

Annonce