377 visninger
|
Oprettet:
Ang Falske Heste... {{forumTopicSubject}}
jeg er ny her inde. jeg sad og læste de forskellige debat indlæg, jeg syntes at de fleste kun går ud på falske heste.
så jeg ville lige skrive til jer der anklager for falske heste. jeg syntes at i skal have meget stærke beviser for at de er falske, for hvis i ikke er klar over det er det injurier at komme med sådan nogle beskyldninger. og hvis det nu er en Ægte hest, kan man faktisk blive stævnet for retten for at komme med beskyldninger, uden beviser... ikke for at støde nogen, med syntes at det var bedst at skrive det.. så alle ved det...
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Hej Kurt.
Som udgangspunkt må jeg give dig ret, og har også holdningen at inden man skriver " X er falsk" skal man have fundet den et andet sted på nettet, som tydeligvis ejer den (om det er et stutteri eller hvad er mindre vigtigt)
Så kommer vi til det punkt jeg er uenig med dig i:
Det er ikke injurier hvis man skriver at der er noget galt, eller at hesten bør afvises (det er er mening).
Yderligere er det ikke injurierende at konstatere at en person flere gange har forsøgt at oprette falske heste, og derfor konstatere at den de er igang med nok også er falsk.
I al den tid jeg har kigget Lisbeth over skulderen (stort set hele tiden herinde, da hun kalder når der er en "falsk" hest) har jeg kun 1 (siger og skriver éen) gang set en direkte falsk anklage, så jeg må klart mene at dit indlæg rammer ved siden af.
Alexander, stud.jur.
P.S. jeg vil ikke tage det praktiske op, med beviser for injurier, identifikation m.v.
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Det er uhyre sjældent, der bliver skrevet "stjålet-falsk, uden det er rigtigt.
Ang Falske Heste...