{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Ang. falske heste {{forumTopicSubject}}

Dybt hjertesuk. Men måske er jeg den eneste??? Selvflg. er jeg enig i at de falske heste skal ud, men slå nu lige koldt vand i blodet inden i dømmer. Der er mange eksempler på, hvad lys kan gøre ved et billede eller om det er sommer eller vinter. Jeg kan da tage et eksempel med min egen nye pony. På det ene billede kigger den til højre og står inde i den mørke boks hvor belysningen er dårlig.Der ser den MEGET sort ud og uden stjerne, men den er der altså under pandelokken.
Der er også nogen, hvor deres heste er klippede på det ene billede og ikke det andet og de får også kommentarer med på vejen, som jeg har fået det. Synes at det er trist at det skal være sådan. Man bliver jo ked af at blive hængt ud ... Synes at der burde være én der afgør om det er falske heste eller ej og ikke alle dem der er herinde. Det andet er noget rod, fordi at det NEMT kan gå ud over de forkerte. Eller hvad synes I???? Lad os få en fornuftig diskution omkring det her....

God jul til jer alle!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. falske heste
  • #1   18. dec 2004 Jeg har samme mening som dig. Jeg skriver aldrig til folk at deres heste er er falske... så skulle det være fordi den er sort på det ene billede og hvidt på et andet...

Den shire som prøver at komme ind ligner godt nok overhovedet ikke en shire, men at det er samme hest på alle billeder ved jeg ikke rigtig, for som du siger kan billeder snyde meget...

• #2   18. dec 2004 Du har fuldstændig ret. Engang blev en pige beskyldt for at hendes hest var falsk, fordi på alle billederne red hun på den, og den så ikke stor ud. Men på et enkelt billede stod hun ved siden af, og hesten havde højt løftet hovede. Tænk, så blev hun beskyldt for at hesten var større på det ene billede end på de andre, så den måtte være falsk.. Helt ærligt? Billeder kan jo nemt lyve..

• #3   18. dec 2004 jeg har samme mening som dig karina N alle skal have en chance

Kommentér på:
Ang. falske heste

Annonce