{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Ang. falske heste. {{forumTopicSubject}}

jeg er godt træt af disse folk som opretter andres folks heste.De falske bruger...... ja hvad siger i andre???

Jeg tænkte på hvad og hvordan fungerer det med at stemme en "bruger" Altså de falske heste ud? Er det antal stemmer eller er det HG som i sidste ende afgøre det når de modtager en udstemmning på en bruger?

Det er jo ikke lige frem den hurtigste måde at få den smidt ud på når og hvis man skriver til HG om alle de falske "heste" Så den anden måde var måske en muglighed?

Er der nogle af jer som ved hvordan det fungerer?
Mvh Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. falske heste.
  • #1   29. okt 2004 nej, ved kun at man skriver til dem(altså hg) og så plejer de at slette brugeren der er anmeldt!!! men folket herinde må altså også være lidt mere grundige i at sorterer nye fra de fleste bliver bare godkende uden problemer. også selvom der ingen tekst er og kun 1 billed.

• #2   29. okt 2004 Enig *SSS*
    Mange gange fatter jeg ikke at folk ikke bruger deres øjne lidt bedre ja undskyld. jeg kan kun være enig med dig Anja.

Mvh Pernille

• #3   30. okt 2004 Hvis Reikke V har ret, så er det skam med at få lavet så mange udfordringer som muligt og på den måde få størst mulig inflydelse. Jeg synes personligt ikke , at dette virker særligt smart da brugere kan lave flere Fake heste herinde og på denne måde hurtigt få sine nye profiler stemt ind !!!

Kommentér på:
Ang. falske heste.

Annonce