{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Ang. falske heste.. {{forumTopicSubject}}

Hold op hvor er jeg bare træt af at nogle personer erklærer alt og alle for falske.. Fordi de vist nok muligvis engang har set hesten på nettet..

Ja, der er mange falske heste.. Men hvorfor er det at man tror at man fordi man engang har set den på nettet, at personen der så opretter den ikke tilfældigvis skulle være ejeren?!?
Kig dog i det mindste efter der hvor I har set den om hvem der ejer den, og om siden virker ægte..! (Og jeg synes det er træls at se at folk skriver: "jeg synes jeg har set "DIN" hest engang på nettet")

Jeg kan da lyn hurtig lave en hjemmeside med 4-5 heste herinde fra, men det betyder jo ikke at de lige pludselig er falske.. Vel?!?
Jeg har da set mange af "vores" (os herfra) heste på de der net-pony sider.. De er jo hellere ikke falske.. Vel?!?

Som der er blevet skrevet, det at man kan finde en hest på Google, betyder bare at den er på nettet et sted.. Det kan lige så godt være ejerens hjemmeside, som en net-pony side..!

Tag lige og tænk jer om inden I begynder på det med at hesten er falsk..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. falske heste..
  • #1   9. sep 2004 100% enig. er også lige blevet beskyldt for at have oprettet en "falsk" hoppe, netop fordi "hun havde set billederne på nettet". Enten på min hjemmeside eller på en af mine ridepigers. Eller sågar heinde, da hun var oprettet af hendes passer..

Synes at det er for meget.

-Margit

Kommentér på:
Ang. falske heste..

Annonce