Dækken, lille hest {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at finde ud af hvilket overgangsdækken min hest skal have, men da han lige har været en tur i hegnet, hvilket har kostet mig 20.000 kr, da han ikke var forsikret, så har jeg ikke en krone på lommen.
Jeg har heldigvis nogle søde veninder som vil forære mig nogle fine og ret nye dækkener eller give mig dem til en meget lille pris. '
"Desværre" er min hest dog en bette skid med en lidt kort ryg og han skulle egentligt have størrelse 135 i dækken, men alle mine veninder har haft heste der brugte 145.
Prøvede et af dem i dag, men kan ikke helt finde ud af om det er ok, eller om min hest er ved at drukne i dækkenet.
Her er billeder: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=186560
Det skal lige siges at min hest kun er 3 år gammel og dette er første år han skal have dækken på, så han ødelægger det sikkert
Og det bliver som sagt ikke til et fint dyrt nyt dækken i år, da jeg lige skal have dyrlægeregningen ud af verden først!
Hvad siger I? Er dækkenet på billedet alt for stort eller går det?
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 688
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 688
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.343
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.420
Men husk at spænde godt til under maven ved krydsgjordene, og andre steder også, da de ellers kan få deres ben fast i, hvilket jo ikke er så smart
Dækken, lille hest