Adagio, min gamle travhest /: {{forumTopicSubject}}
Hej alle hg'er.
håber virkelig i kan hjælpe mig..
I for lige historen: for omkring 4 år siden, tog min mor og jeg ud, for at kigge på en 12 årig travhoppe, ved navn Adagio. efter jeg havde prøvet hende, fik jeg hende med hjem på prøve, i to uger. det viste sig så, at Adagio var en enorm hidsig hest, som var meget svær at styre. Vi tog så ud til hendes ejer, og sagde at hun ikk var noget for mig. i de to uger vi havde hende, havde hendes ejer så, uden at informere os om det, bestemt sig til at hun ikke vil ha adagio tilbage..
efter et halvt års tid, hvor jeg havde været til div. horsemanship kurser med hende, satte jeg hende tll salg herinde, da jeg ikk kunne se hva jeg ellers skulle gøre. hun var ekstremt voldsom, og væltede bl.a min mor, og løb derefter hen over hende, så hun fik en stor hjernrystelse.
Jeg blev så kontaktet af en kvinde herinde fra, som var intresseret i hende, da hun havde meget erfaring med sådan nogle heste, så jeg skrev sammen med hende i en uges tid, hvorefter hun skulle ud og prøve adagio.
de gik super fint, vi fik skrevet en kontrakt og sådan noget.
aftalen var at hun skulle betale os pengene til foråret, fordi hun lige havde købt hus.
så nogle dage senere kom hun og hendtede adagio, og tog hende med til kbh.
siden da har vi ikke kunne få fat i hende, og jeg aner ik om hun stadig har adagio. jeg ved bare at hun selv er flyttet til jylland, sammen med hendes kæreste. jeg har skrevet til hende herinde, men hun har bare blokeret mig.
Adagio er tidligere travhest, men blev vidst kaseret, fordi hun var så hidsig. har fået afvide at hun har tjent omkring 80.000 kr ind. hun er omkring 1.64, en brun hest, med sort man og hale
jeg savner hende virkelig meget, og ønsker bare at vide om hun har det godt.
undskyld mit lange indlæg.
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 176
hvis jeg nu endelig finder ud af hvor hun er, og ser at hun har det godt, vil jeg selvfølgelig ikke tage hende tilbage (:
ja, det virkelig super æreligt at nogle mennesker er sådan, og kan få sig selv til at gøre sådan noget. det forstår jeg virkelig ik.
jul 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.213
http://www.heste-nettet.dk/forum/28/4071/4071/
Vist jeg havde set det navn før, hun er på heste-nettet og er vist solgt vidre, hvis det altså er hende!
maj 2007
men jeg kan ikk se nogen billeder af hende, da jeg ik har nogen profil derinde /:
vil i evt. linke nogle billeder til mig, hvis der er nogen?
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 31
men det er ikke så svært og lave en profil på heste-nettet så det vil jeg da opfordre dig til at gøre
maj 2007
camilla : ja tænkte det godt. har du nogen billeder af adagio?
maj 2007
maj 2007
Adagio, min gamle travhest /: