{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

stormen .... {{forumTopicSubject}}

ved godt at det er lang tid siden nu, men suntes lige at i skulle høre den her uhyggelige historei !!!!!


Det var aftenen hvor stormen var der..
Nadia var ovre ved mig sammen med mine forældre og Thomas og hans kone Charlotte.. vi sad og snakkede i stuen .. så bliver Thomas ringet op af nogle der er oppe på rideskolen, som siger at den gamle lade er ved at flyve væk ! men han siger så at de må lade den flyve væk for der er alligevel ikke noget vi kan gøre ved det..
Så ringer de igen lidt senere og siger at den store port ca 5 gange 5 meter for enden af privatstalden er blæst ind over nogle at boksene og at den hænger i èt kapel , og at et af hjærnerne hang ca meter nede i en af boksene men at hesten heldigvis ikke var kommet tl skade selvom det var 5 cm over den ! vi skynder os så derop, vi har en ret høj bil så det føltes somom den hele tiden væltede til side n.da vi kommer derop er de ved at flytte nogle af hestene over i en stald lige over på den anden side af vejen.. mig og nadia løber ind til vores heste krammer dem og får så at vide at vi skal gå over i elevstalden, som er lige op af privatstalden .. i elevstalden er der ikke sket så meget igen . og de voksne siger at mig Nadia og Charlotte skal gå et sikkert sted hen, så vi går ind i elevhestenes sadelrum, på vej derover mærker jeg et sus lige ved siden af mig, jeg var 5 cm fra at blive ramt i hovedet af et stykke tag !! så da vi sidder inde i sadel rummet går lyset og vi hører et kæmpe brag, det er så flagstangen der vælter og går i 3 stykker men det ved vi ikke der. Charlotte ringer så til Thomas men kan ikke få fat på ham, hun begynder at græde fordi hun er bange for at han er død..
så komemr der nogle falk folk ind og viser og over igennem privat stalden hvor der er mørkt og der flyer lamper på 1 meter og andre ting rundt og jeg ser at min pony stadig står inde og stejler !! jeg siger til dem at jeg er nød til at hente hende men de siger nej.. jeg begynder at græde fordi jeg er så bange for at hun vil dø..
da vi kommer over i rytterstuen sidder der mange og jeg får senere at vide at min pony var kommet over i en af hallerne og at ingen kom til skade..

Jeg var bare SÅ bange


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stormen ....
Kommentér på:
stormen ....

Annonce