{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Jeg er blevet snydt.. øv {{forumTopicSubject}}

tjaa.. som overskriften siger..
havde set en pony tilsalg herinde på HG som jeg syntes var et oplagt emne for mig,der står tilmed i hendes annonce at hun er intra i at bytte til større. Jeg skriver til hende der har ponyen til salg, om hun evt kunne være intra i min hest -og det er hun. Vi skriver en del frem og tilbage. I brevene spørger jeg flere gange om hun har forældre opbakning for kan se at hun er under 18 år. Det svare hun ja til.
Vi finder så et tidspunkt som jeg skal komme over til hende. Jeg lejer trailer og får en mand til at kører mig og min hest afsted.
Vi kommer så derop og der kommer på samme tidspunkt et andet par og køber en anden hest som hun også har tilsalg.. -Der er ingen forældre, men hun virker troværdig og som om at det hele var meget normalt..
Da de er kørt viser hun os ponyen og jeg prøver at ride den, derefter prøver hun min -og vi aftaler at bytte lige over.
Vi læsser så ponyen og kører hjem, på vej hjem ringer min telefon -det er en mand der kalder mig hestetyv.. han råber og skriger at han skal ha hans hest tilbage inden aften (klokken er ca 18.30) og det siger jeg så ikke kan lade sig gøre.. jeg blir fustreret og lægger røret på..
Hva er det lige jeg har gjort og har gang i??
Men det korte af det lange er at nu her kl.22 blir ponyen så hentet at sin rigtige ejer og han levere min hest tilbage..
Jeg kan slet ikke forstå at det skulle ske for mig.. nu skal den nye pony snart afsted og forhåbentlig kommer min hest hjem igen..
PAS PÅ HVEM DU HANDLER MED HERINDE!!
/Betina (skulle bare lige ud med det......)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er blevet snydt.. øv
Kommentér på:
Jeg er blevet snydt.. øv

Annonce